Abi hayırlı olsun güzel motor maşallah sen kullanacağın makinayı biliyosun innovadanda vazgeçmeme sebebin bu :cat:innovada duruyor değilmi?
allah herkeze kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin,bütün motorlu taşıt kullananları korusun turlarız turda atarsınız daha gezecezde inşallah yalovada yapacaz festivalade gidecez dimi tamer hocam