İşte Yeni Makinam Honda Shadow VT750C

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Arkadaslar iyi dilekleriniz icin hepinize tesekkur ederim allah hepimizi kazadan beladan korusun

emrahkucukgirgin im abi Regalden sonra tabi ilk biniste baya tırsmıstım ama inan Regalden daha kolay uzerinde durmak,tabi ki elinin altında inanılmaz bir guc oldgunu bilmek insana zevk veriyor, vibrasyon mibrasyon nedir unutuyorsun, biryerlerden ses geliyorda acaba nerden arama derdin bitiyor 120 ile giderken aniden 140-150 ye cıkıveriyorsun daha ne deyim allah herkese gonlundeki makinayı nasip etsin
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Arkadaslar iyi dilekleriniz icin hepinize tesekkur ederim allah hepimizi kazadan beladan korusun

emrahkucukgirgin im abi Regalden sonra tabi ilk biniste baya tırsmıstım ama inan Regalden daha kolay uzerinde durmak,tabi ki elinin altında inanılmaz bir guc oldgunu bilmek insana zevk veriyor, vibrasyon mibrasyon nedir unutuyorsun, biryerlerden ses geliyorda acaba nerden arama derdin bitiyor 120 ile giderken aniden 140-150 ye cıkıveriyorsun daha ne deyim allah herkese gonlundeki makinayı nasip etsin


Tahmin ediyorum hele uzun yolda ne zevktir heeeee...

Güle güle kullan abi... Bizim siteye de koy resimleri... Kopmak yok...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
hayırlı olsun

Hayırlı uğurlu olsun çok güzel bir seçim. Sınıf atlamak çok güzel Bende 150 lik Keeway den sonra bunu almıştım da Mercedese biniyorum gibi gelmişti. Ve daha ilk binişimde 1000 km yol katedip Adana ya getirmiştim. sanki daha onceden binmişim gibi. Tek zorluğu şehir içinde manevraların ağır oluşudur. Ağır oturaklı bir motor olduğu için müthiş güven hissi verir. Yan çantaları da koyarsan daha ağırbaşlı durur.
Allah kaza bela vermesin. Aman ha KASKSIZ binme
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
cook guzel ya hayırlı olsun kazasız belasız surusler dılerım:mrgreen:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Tahmin ediyorum hele uzun yolda ne zevktir heeeee...

Güle güle kullan abi... Bizim siteye de koy resimleri... Kopmak yok...

emrahım tesekkur ederim simdi bizim siteye de atıp ulan bu da her allahın gunu motorun resmini atıyor dedirtmeyelim bizim tayfaya:queen:

Herkesin iyi dilekleri icin cok tesekkur ederim arkadaslar

@tüzemen

bende mercedes e bindim zannettim senin gibi insallah daha cok donatacagız ilk fırsatta buyuk boy deri heybe ve saglam bir egzost takmak istiyorum
 
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
4
Hayırlı Olsun

Hayırlı olsun.. Allah kaza bela göstermesin inşallah.. aynı makinadan eniştemde aldı 2 hafta önce.yanına ziyaretine gittiğmde dehset bi makina oldugunu daha yakından gördüm:)Ben motor konusunda cesaretsiz oldugum için hiç kullanmadım hayatımda fakat o makinanın üstüne oturup kullanmayı denediğimde resmen bana "dikkatli ol beni kullanmak her baba yiğidin harcı değil" diyordu.. ben artık motor meraklısı oldum ve scooter la başlayarak bu merakımı adrenalıne ve heyecana dönüştürücem.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Eh işte güzel makineymiş:p

Bunların Egzost borusu çıkışında harika bir Cover vardır:silent:
Orjinallerinde tabii:pale:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Çok güzel makina,birbirinize de çok yakışmışsınız.Allah kaza bela vermesin ve nazardan korusun.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
harika bir makina tebrikler.Uzun yıllar kullanmanız dileğiyle:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst