Arkadaslar iyi dilekleriniz icin hepinize tesekkur ederim allah hepimizi kazadan beladan korusun
emrahkucukgirgin im abi Regalden sonra tabi ilk biniste baya tırsmıstım ama inan Regalden daha kolay uzerinde durmak,tabi ki elinin altında inanılmaz bir guc oldgunu bilmek insana zevk veriyor, vibrasyon mibrasyon nedir unutuyorsun, biryerlerden ses geliyorda acaba nerden arama derdin bitiyor 120 ile giderken aniden 140-150 ye cıkıveriyorsun daha ne deyim allah herkese gonlundeki makinayı nasip etsin
Tahmin ediyorum hele uzun yolda ne zevktir heeeee...
Güle güle kullan abi... Bizim siteye de koy resimleri... Kopmak yok...