İşte Mondial 2006 yılına damgasını vuracak 12 modelden biri

Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
461611018xe.jpg
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bunu getireceğini nereden öğrendin :silent: Ben rastlamadım bi yerde de merak ettim yanlış anlama.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Neden yanlış anlayayım saçmalama :queen: çok yakında mağazalara geliyor modeller geldikçe sizlerle paylaşacağım modelleri bunu göndereen mondial satışı gerçekleştiren galerici arkadaşım :thumleft: çok cici şeyler var bence acele etmeyin
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
12/11/2005 hürriyet gazetesinde yeni modellerle birlikte fiyat belirterek reklam verilmiş bende gördüm.fena modeller değil ama biraz daha değişik modeller olsa iyi olurdu.bu aradakendi sitasine daha koymamışlar...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Reklamları gazetelerde çıkıyor. 2006 model diye belirtmişler. Fiyatlar düşük.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
uzzy, ne biliyim anlarsın anlarsın bu sıralar herkes birbirini yanlış anlıyo artık bişey demeye tırsar oldum abi :p Cihaz güzel bişeye benziyo ama bi çok motordan izler var eee çinli olduğu için o da doğaldır... :) Vallaha ben allah kısmet ederse seneye motoru yükselticem o yüzden bunların gelip gelmemesiyle açıkcası çok da ilgilenmiyorum ama piyasanın kızışması bizim için iyi dolaylı yoldan bile olsa bize yarayacak sonuçta...Hadi hayırlısı
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Yorumu size bırakıyorum .. Mondial in yeni mnotorlar hakkında basın bülteni .. Fiat kısmına özellikle bakarsanız Mondial in rekabet konusunda son sözü söylediğine kanaat getirebilirsiniz .. :queen:

MONDIAL, 2006'YA HIZLI GİRİYOR

Mondial, 2006 model 12 yeni motosikleti tanıttı.

Yeni modeller, 990 YTL ile 1,828 YTL arasında değişen fiyatlardan satılacak. Kullanıcıların seçim yapmakta hayli zorlanacağı yeni Mondialler, 2006 yılı başından itibaren satışa sunulacak.

:flower:

200611bm.jpg
[/URL][/img]
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Ona bakarsak aslında 151 lerde daha önce çıkan Asya modeli :cherry:
Yurt dışından gelen bu modeller üzerine konulan artık hangi markaysa tüketiciye ulaştırılıyor
Aslında prosüdör oldukça basit :cat:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
mondialin yeni modeli değilmi bu 125 benim bildiğim bayii öyle demişti en azından :sunny:
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
haklısın bana da resmini yollamıştılar nazilliden.ARN,FOCUS,HUSSAR a iyi bir rakip gibi gözüküyor bence.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Bnece mondial 2005 de olduğu gibi 2006 dada kendinden çok bahsettireceğe benziyor motorinn biz şaşmayalım yolumuzdan :thumleft:
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
evet bu model de çok satar bence..Hussara çok benziyor ancak hussar arka çift amortisör fakat bununda farları janjanlı...
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
vuracağı kesin ama ne vuracağı belirsiz, bu siteden de alacak kimse tanımıyorum...
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Baş sayfadaki motor palyaço gibi yahu.. Ucube bir motor... Bu motor 2006'ya damga falan vurmaz da diğer modelleri arasında güzelleri var.
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
uzzy başlığı genel değilde modelin ismi ile açarsan bu konuda yeni başlıklar açılmaz............
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu bunun farları aynı peugeot speedfight gibi be :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst