Bu motoru bugün bir deneme şansım oldu,motor bana çok harika geldi,çok rahat ve hızlı hızlanıyor,motoru fazla kasmak istemedim,100 ü gördüm bıraktım,sağa sola yatışları iyi,titreşim yok gibi bişey,bana güzel bir motor gibi geldi.Tabii uzun süre kullananlardan görüş almak daha sağlıklı olur.
Ama benim gönlüm 150 HS'den yana,görünüş olarak bana çok çekici geliyor.Yakında 150 HS'yide denicem,onun hakkındaki görüşlerimi de yazarım.