İşte hayallerin çıplak hali.

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hımmm şimdi çıplak ve ducati dersen aklıma bu gelir :)

20070821bikepics999643fgh0.jpg
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
pier seninki nü çırılçıplak oldu :mrgreen: yağmurda binilmez buna bee. bi çamurlaştımı allaah günlerce temizle artık. :)

çift soğutma var he motorda vay anasınaaa. :):):) hem şamzuman soğutması hem motor blok soğutması :cat: çıplak olmasa göremicez gene :queen: :queen:
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Haydi bakalım 1098 R mi S mi madem bu kadar seveni var,ikiz kardeşlerin hangisi olduğuna puan veriverin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletin kralı işte İtalyan işi.Ama fiyatı bizim ülkemize göre biraz pahalı 40 bin ytl.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
keşke topicin başına +18 yazsaydın be kardeşim. aileme reziiiil oldum :p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
26
her şeye bakıyonuz da bari motosikletlere sulanmayın bea herşeyin çıplağını aramaktan vargeçin evet burası bi aile sitesi biz de bu ailenin üyeleriyiz lütfen:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nöbetçi gibi beklediğin için normal yani sorun yok

mt abinin kalbi var aman mete abi hemen bitane dil altı ilaç al rahatla sen bize lazımsın gobekli mt abim benim..:queen::queen:

not: adam sansür filen koyardı genç motorcu arkadaşlarımız var bu sitede onlar görmesinler biri şu aile filtresi denen zımbırtıyı aktif hale getirsin..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst