İşte hayallerin çıplak hali.

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
146_0611_07_z+2007_ducati_1098_superbike+chassis.jpg


1098s.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ducati oldugu açık ((((:) ama ben şansımı 1098 den yana kullanıcam
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
ya buna full şeffaf granaj takıcan ne deli olur hehehe
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
çıplak daha bi seksi olmuş, buna bineninde böyle binmesi lazım ama, düşünsene motor çıplak üzerindeki fulll koruma pehh ne anlamı kaldı,,
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
Kazanan talihlimis jesse adlı üye tebrikler ducati 1098s
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ducati 1098 bu efsane SS motor. Her hali ile guzel bu kesin. Yan citalari yuzunden Monster e benzetmeniz normal
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gardaşım burası aile sitesi...yapmayın böle şeyler...kalbime iniyodu...:p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ula bende kalp var götürektiniz beni:p giydirin şunu gerçi giydirilmişide var ama olsun naaa mahrem
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
şeffaf grenaj fikri bombaymış bi an düşLeyince kafasında insan
hiçte fena durmuyor bence kesinLikLe yapıLmaLı bazı modeLLer bu şekiLde
editLenmeLi..
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
töbe estağfirullah töbe adamı yok yere günaha sokmayın arkadaşım yaa :p
cıbıldak ducati hoşmuş.
bide cıbıldak R1 varsa arşivde paylaşsak felan sora bi ducati r1 kırması felan olurmu dersiniz :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst