işte benim makinalar...( gsr 600, agility 125)

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar resimleri yeni çektim ve paylaşmak istedim....


Agility 125

















Gsr 600










 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Allah kaza bela vermesin... çok tatlı makına gsr 600 2007 yaww

GİLERA NEXUS 500 nerede bu arada :p agilityinde plaka yok :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
gsr ye bittim güle güle kullan abicim ikisinie allah kaza bela göstermesin bol km ler
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun.hangi motoru daha çok seviyorsunuz peki? :) Benim tahminim agility sanki onu başa koymussunuz :p :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kaza göstermesin,bişey soracam gsr ye çok titriyo diyolar doğrumu???
bide yakıt nasıl 100km ye kaç litre yakıyo acaba??
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Kazasız belasız kullan... Sanırım scooter'u daha çok seviyorsun, silikon elcik sadece onda var. :p :)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
anlaşılan ayağın yere hiç değmiyor :) maşallah nazar değmesin.
 
Katılım
2 Mar 2008
Mesajlar
9
Allah kaza göstermesin,bişey soracam gsr ye çok titriyo diyolar doğrumu???
bide yakıt nasıl 100km ye kaç litre yakıyo acaba??

yoo hayır, benzerlerinden fazla titreşim yok,
yaklaşık 100km. de 6 litre yakıyor.
yani 40YTL ile hep 200km gidiyorum 6 depodur...(2ay dır)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bi FZ6 Fazer, bir de Gsr 600'ün hastasıyım. Bi de kendi makinemin tabi. :cherry: Allah kaza bela vermesin, nazar değmesin, maşallah ikisine de...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
allahım kaza , bela vermesin. ne yalan söyliyim gsr 600 benimde çok hoşuma giden bir model.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst