twona Katılım 11 Nis 2006 Mesajlar 798 10 May 2008 Konu Yazar #1 arkadaşlar resimleri yeni çektim ve paylaşmak istedim.... Agility 125 Gsr 600
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 10 May 2008 #2 Allah kaza bela vermesin... çok tatlı makına gsr 600 2007 yaww GİLERA NEXUS 500 nerede bu arada agilityinde plaka yok Son düzenleme: 10 May 2008
Allah kaza bela vermesin... çok tatlı makına gsr 600 2007 yaww GİLERA NEXUS 500 nerede bu arada agilityinde plaka yok
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 10 May 2008 #3 GSR600 çok dehşet duruyo allah kaza bela vermesin
E emin_arikoglu Katılım 13 Ağu 2006 Mesajlar 3,044 10 May 2008 #4 güle güle kullan, Allah kaza bela göstermesin.
fatihsevim Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 1,067 10 May 2008 #5 ikiside dehşet ya Allah kaza bela vermesin ama gercekten gsr600 yakıyor ya
karpatkurdu Katılım 29 May 2007 Mesajlar 198 10 May 2008 #6 makineler yakıyo ortalıgı ALLAH kaza bela vermesın
sedat_57 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 6,279 10 May 2008 #7 gsr ye bittim güle güle kullan abicim ikisinie allah kaza bela göstermesin bol km ler
erdo2002 Katılım 3 Eki 2006 Mesajlar 2,606 10 May 2008 #9 Hayırlı olsun.hangi motoru daha çok seviyorsunuz peki? Benim tahminim agility sanki onu başa koymussunuz
Hayırlı olsun.hangi motoru daha çok seviyorsunuz peki? Benim tahminim agility sanki onu başa koymussunuz
cbr125faik Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 2,130 10 May 2008 #10 allah kaza bela vermesın nazar degmesın gule gule kullan motorlarını....
KARDAĞ Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 21 Nis 2008 Mesajlar 473 10 May 2008 #11 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Allah kaza göstermesin,bişey soracam gsr ye çok titriyo diyolar doğrumu??? bide yakıt nasıl 100km ye kaç litre yakıyo acaba??
Allah kaza göstermesin,bişey soracam gsr ye çok titriyo diyolar doğrumu??? bide yakıt nasıl 100km ye kaç litre yakıyo acaba??
Ö.Z.€.R Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,231 10 May 2008 #12 Kazasız belasız kullan... Sanırım scooter'u daha çok seviyorsun, silikon elcik sadece onda var.
HRC Katılım 4 Haz 2007 Mesajlar 323 10 May 2008 #13 anlaşılan ayağın yere hiç değmiyor maşallah nazar değmesin.
Targus Katılım 2 Mar 2008 Mesajlar 9 12 May 2008 #14 KARDAĞ' Alıntı: Allah kaza göstermesin,bişey soracam gsr ye çok titriyo diyolar doğrumu??? bide yakıt nasıl 100km ye kaç litre yakıyo acaba?? Genişletmek için tıkla ... yoo hayır, benzerlerinden fazla titreşim yok, yaklaşık 100km. de 6 litre yakıyor. yani 40YTL ile hep 200km gidiyorum 6 depodur...(2ay dır)
KARDAĞ' Alıntı: Allah kaza göstermesin,bişey soracam gsr ye çok titriyo diyolar doğrumu??? bide yakıt nasıl 100km ye kaç litre yakıyo acaba?? Genişletmek için tıkla ... yoo hayır, benzerlerinden fazla titreşim yok, yaklaşık 100km. de 6 litre yakıyor. yani 40YTL ile hep 200km gidiyorum 6 depodur...(2ay dır)
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 12 May 2008 #15 Allah Kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin.
atlantic Katılım 26 Ocak 2008 Mesajlar 1,547 Motosikleti ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ 13 May 2008 #16 Bi FZ6 Fazer, bir de Gsr 600'ün hastasıyım. Bi de kendi makinemin tabi. :cherry: Allah kaza bela vermesin, nazar değmesin, maşallah ikisine de...
Bi FZ6 Fazer, bir de Gsr 600'ün hastasıyım. Bi de kendi makinemin tabi. :cherry: Allah kaza bela vermesin, nazar değmesin, maşallah ikisine de...
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 13 May 2008 #17 usta balçık şow yapam kymcoda plaka göremedik
jönysf Katılım 21 Şub 2008 Mesajlar 1,789 13 May 2008 #19 allahım kaza , bela vermesin. ne yalan söyliyim gsr 600 benimde çok hoşuma giden bir model.
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 13 May 2008 #20 Hehe motor kovoyu gibi olmuş.Allah versin,olmayanlarada