İstanbuldan herkese selam

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Herkese merhaba arkadaşlar;

Ben onur siteye yeni üye oldum ama aslında beni ufak ufak tanımaya başlayan arkadaşlarımız var.Son istanbul maltepe mangal toplanmasında ve Burhan felek toplanmasında (sahada koşan ekipte ter dökenledenim) yerimi aldım..G K N nin çocukluktan arkadaşıyım arkadaşın ciğerini biliirim..Zamanında birlikte bisiklete binerdik sonra yoğun ısrarları sonucu bende küçük bi motor almak zorunda kaldım :mrgreen:ama bu hastalık bana baya hızlı bulaştı bende gözümü yükseklere dikmeye başladım ama şimdilik bir mondial 150 zat'ım var.güzel güzel gidiyoruz yakında yüzyüze tanışmak dileğiyle:wiinkk:

Hoşgeldin arkadaşım, kazasız belasız sürüşler dilerim sana.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
onurrrrrrrrrrrrrr hoşgeldin kardeşim . valla topak açmışsın daha yeni gördüm .. aramıza hoş geldin tekrar en kısa amanda yeniden görüşmek ve denize girmek uzere ((((:)
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
56
Merhaba.. Onur ben de Maltepe mangal partisine gelmiştim.. İşim olduğundan maalesef Burhan Felek'e gelemedim..

Ben bi şi merak ettim ... onur.. mesaj yazdığın halde nasss "0" mesaj yazmış olunuyo.. tekniğini merak ettim de.. :queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onur hosgeldin kardesim. Bu arada Gokhan'in cigerini bilirim demissin. Nasil arkadasin cigeri? Temiz mi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst