- Katılım
- 26 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,547
- Motosikleti
- ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Herkese merhaba arkadaşlar;
Ben onur siteye yeni üye oldum ama aslında beni ufak ufak tanımaya başlayan arkadaşlarımız var.Son istanbul maltepe mangal toplanmasında ve Burhan felek toplanmasında (sahada koşan ekipte ter dökenledenim) yerimi aldım..G K N nin çocukluktan arkadaşıyım arkadaşın ciğerini biliirim..Zamanında birlikte bisiklete binerdik sonra yoğun ısrarları sonucu bende küçük bi motor almak zorunda kaldım :mrgreen:ama bu hastalık bana baya hızlı bulaştı bende gözümü yükseklere dikmeye başladım ama şimdilik bir mondial 150 zat'ım var.güzel güzel gidiyoruz yakında yüzyüze tanışmak dileğiyle:wiinkk:
Hoşgeldin arkadaşım, kazasız belasız sürüşler dilerim sana.