Teşekkürler:rendeer:Enfes olmuş,tekerinize sağlık![]()
Keyifle gez her daim şansın açık olsun![]()
taam yaşanılacak yer merkezi vs istanbulada çok uzak değilne kadar gezsemde bi daha bakması çok güzel oluyo be cidden güzel yer bu çanakkalem.
Teşekkürler yolum düşerse haber ederim saolasın:rendeer:vallahi bravo racing motora bakış açım değişti yüklü motora (üstten 3.resim)artçımıda aldıktan sonra yola çıkıyoruz yazınca makara yapıyon sandım (alttan 16. resim) görünce takdir ettim demek ailece yükle birlikte scooterden sonra bunada binilir
güzel gezmişin bir pazar çorluya gel sena köfte alayım da tanışalım
Ben teşekkür ederim:rendeer:cantın o halini görünce içim parçalandı ama kaza yapmadığınızada sevindim.Fotolar ve yazılar için teşekkürler
demi rüzgar sıkıntısı var birtektaam yaşanılacak yer merkezi vs istanbulada çok uzak değilbide rüzgarı olmasa
Teşekkürler yolum düşerse haber ederim saolasın:rendeer:
aynen denemek lazım, aslında aklıma gelmişti fakat unuttumMutlak kulak tıkacı kullan
Güzel gezi, güzel fotolar ve güzel anlatım için Teşekkürler..
Genelde çoğu kamp alanında 15TL kişi başı fakat Ada campingde 30tl idi.Çadırı kendiniz götürüyorsunuz.Onların çadırlarınıda kullanabilirsiniz fakat o zaman tarife değişiyor.kamp alanlarının günlük fiyatları ne kadar çadırı kendimiz götürüyoruz sanırım
Teşekkür ederim :rendeer: Ben alışığım oturuş pozisyonuna artçıda çok sorun yaşamadı ,arada dik oturuş pozisyonuyla gittik sürekli olarak birbirimizden haberimiz oluyordu tutunuyormu yoksa dinleniyormu diye.Zaten uzun yolda biriyle oynaşmadığım zamanlar dışında araba gibi ivmeleniyorum.Böylece artçı için daha rahat bir yolculuk oluyorZavallı R6 kendini touring makina zannediyordur herhalde :mrgreen: Gezi süper olmuş paylaşım için teşekkürler :cat: bu mesfede artçıla racing pozisyonunda hiç sırt ağrısı çekmedinmi? (Hayır) Tebrik ederim seni :thumleft:
Sen şükret benle karşılaşmamışın yolda cbr 250 ile çok yorardım seni
gezi de güzel olmuş anlatımda böyle anlatımlarda bende böyle konuşuyorum herhalde sanki geziyi ben yapıyormuşum gibi hissediyorum
Mükemmel bir gezi olmuş. Detaylı fotoğraflar ve gezi raporu içinde ayrıca teşekkürler.
Gezmiş kadar olduk eline emeğine kalemine sağlık. Bu arada artçında hakkaten sabırlı insanmış dap daracık alanda 1580km hiç kolay değil!!
Ben bu merete R1artçısı olarak başladım hiç kolay değildir o iş binmeyen bilmez![]()