İstanbuldan Gökçeada-Çanakkale-Bozcadada-Ayvalık(cunda)

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
vallahi bravo racing motora bakış açım değişti yüklü motora (üstten 3.resim)artçımıda aldıktan sonra yola çıkıyoruz yazınca makara yapıyon sandım (alttan 16. resim) görünce takdir ettim demek ailece yükle birlikte scooterden sonra bunada binilir
güzel gezmişin bir pazar çorluya gel sena köfte alayım da tanışalım
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ne kadar gezsemde bi daha bakması çok güzel oluyo be cidden güzel yer bu çanakkalem.
taam yaşanılacak yer merkezi vs istanbulada çok uzak değil :) bide rüzgarı olmasa :D
vallahi bravo racing motora bakış açım değişti yüklü motora (üstten 3.resim)artçımıda aldıktan sonra yola çıkıyoruz yazınca makara yapıyon sandım (alttan 16. resim) görünce takdir ettim demek ailece yükle birlikte scooterden sonra bunada binilir
güzel gezmişin bir pazar çorluya gel sena köfte alayım da tanışalım
Teşekkürler yolum düşerse haber ederim saolasın:rendeer:
 
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
153
cantın o halini görünce içim parçalandı ama kaza yapmadığınızada sevindim.Fotolar ve yazılar için teşekkürler
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
kamp alanlarının günlük fiyatları ne kadar çadırı kendimiz götürüyoruz sanırım
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Zavallı R6 kendini touring makina zannediyordur herhalde :mrgreen: Gezi süper olmuş paylaşım için teşekkürler :cat: bu mesfede artçıla racing pozisyonunda hiç sırt ağrısı çekmedinmi? (Hayır) Tebrik ederim seni :thumleft:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kamp alanlarının günlük fiyatları ne kadar çadırı kendimiz götürüyoruz sanırım
Genelde çoğu kamp alanında 15TL kişi başı fakat Ada campingde 30tl idi.Çadırı kendiniz götürüyorsunuz.Onların çadırlarınıda kullanabilirsiniz fakat o zaman tarife değişiyor.
Zavallı R6 kendini touring makina zannediyordur herhalde :mrgreen: Gezi süper olmuş paylaşım için teşekkürler :cat: bu mesfede artçıla racing pozisyonunda hiç sırt ağrısı çekmedinmi? (Hayır) Tebrik ederim seni :thumleft:
Teşekkür ederim :rendeer: Ben alışığım oturuş pozisyonuna artçıda çok sorun yaşamadı ,arada dik oturuş pozisyonuyla gittik sürekli olarak birbirimizden haberimiz oluyordu tutunuyormu yoksa dinleniyormu diye.Zaten uzun yolda biriyle oynaşmadığım zamanlar dışında araba gibi ivmeleniyorum.Böylece artçı için daha rahat bir yolculuk oluyor :)
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Sen şükret benle karşılaşmamışın yolda cbr 250 ile çok yorardım seni :)

gezi de güzel olmuş anlatımda böyle anlatımlarda bende böyle konuşuyorum herhalde sanki geziyi ben yapıyormuşum gibi hissediyorum
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Sen şükret benle karşılaşmamışın yolda cbr 250 ile çok yorardım seni :)

gezi de güzel olmuş anlatımda böyle anlatımlarda bende böyle konuşuyorum herhalde sanki geziyi ben yapıyormuşum gibi hissediyorum

Cbr250 ile gaz açmam hacım :p Sen bi ilk sayfadaki videodan diğer videolara gözat burada yasak yayınlayamıyorum :)
Bu arada saolasın:rendeer:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Mükemmel bir gezi olmuş. Detaylı fotoğraflar ve gezi raporu içinde ayrıca teşekkürler.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
176
Gezmiş kadar olduk eline emeğine kalemine sağlık. Bu arada artçında hakkaten sabırlı insanmış dap daracık alanda 1580km hiç kolay değil!!
Ben bu merete R1artçısı olarak başladım hiç kolay değildir o iş binmeyen bilmez :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Gezmiş kadar olduk eline emeğine kalemine sağlık. Bu arada artçında hakkaten sabırlı insanmış dap daracık alanda 1580km hiç kolay değil!!
Ben bu merete R1artçısı olarak başladım hiç kolay değildir o iş binmeyen bilmez :)

aynen saolasın:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst