- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 166
- Konu Yazar
- #1
istanbuldan saat 8.30 gibi çıktık bebişkomuzu babamlara bıraktık tabiki arkamızdan basbas bağırıp ağlıyordu bende gelcem bende gelcem diye daha 2 yaşında meleğim ,içim parçalanıyodu gerçi ama babamlarda heh çocuk bize kaldı severiz de severiz düşüncesinde olduğu için gözümüz arkada deyildi neyse aslında ben uzun zamandır motor kullansamda uzun yola ilkdefa çıktığım için gerçektende çok mutluydum ,neyse işte fotolar 
burada arabayla uzun yolculukta kesin bi durar manzara sefası yaparım:cherry:

körfezi dönüyoruz burda durduk soluklandık; he bide eyer gezmek amaçlı bursaya gidecekseniz vapuru tercih etmeyin bence çünkü körfez yolu çok zevkli ve dinlendici

uzun yolculuk sabah erken çıkma derken oruç tutmamıştık o gün kahvaltı burda yapıldı

sonra neyapalım derken biraz bursa turu sonra ver elini uludağ tarafları:cherry:


















fotoğraf makinasının şarjı bitti akşam oluyordu hemen hemen bursaya indiğimizde piramitte bi iskender yedik sonra çıktık mudanya arabalıferibot derken yenikapı da kendimizi bulduk ,bebomuda çok özledim bu arada iyide yorulduk hani aynı gün hepsi bi arada dolu dolu bi gündü
burada arabayla uzun yolculukta kesin bi durar manzara sefası yaparım:cherry:

körfezi dönüyoruz burda durduk soluklandık; he bide eyer gezmek amaçlı bursaya gidecekseniz vapuru tercih etmeyin bence çünkü körfez yolu çok zevkli ve dinlendici

uzun yolculuk sabah erken çıkma derken oruç tutmamıştık o gün kahvaltı burda yapıldı

sonra neyapalım derken biraz bursa turu sonra ver elini uludağ tarafları:cherry:


















fotoğraf makinasının şarjı bitti akşam oluyordu hemen hemen bursaya indiğimizde piramitte bi iskender yedik sonra çıktık mudanya arabalıferibot derken yenikapı da kendimizi bulduk ,bebomuda çok özledim bu arada iyide yorulduk hani aynı gün hepsi bi arada dolu dolu bi gündü
Son düzenleme: