İstanbuldan Bursaya gezi

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
istanbuldan saat 8.30 gibi çıktık bebişkomuzu babamlara bıraktık tabiki arkamızdan basbas bağırıp ağlıyordu bende gelcem bende gelcem diye daha 2 yaşında meleğim ,içim parçalanıyodu gerçi ama babamlarda heh çocuk bize kaldı severiz de severiz düşüncesinde olduğu için gözümüz arkada deyildi neyse aslında ben uzun zamandır motor kullansamda uzun yola ilkdefa çıktığım için gerçektende çok mutluydum ,neyse işte fotolar :)
burada arabayla uzun yolculukta kesin bi durar manzara sefası yaparım:cherry:


körfezi dönüyoruz burda durduk soluklandık; he bide eyer gezmek amaçlı bursaya gidecekseniz vapuru tercih etmeyin bence çünkü körfez yolu çok zevkli ve dinlendici:)




uzun yolculuk sabah erken çıkma derken oruç tutmamıştık o gün kahvaltı burda yapıldı



sonra neyapalım derken biraz bursa turu sonra ver elini uludağ tarafları:cherry:






































fotoğraf makinasının şarjı bitti akşam oluyordu hemen hemen bursaya indiğimizde piramitte bi iskender yedik sonra çıktık mudanya arabalıferibot derken yenikapı da kendimizi bulduk ,bebomuda çok özledim bu arada iyide yorulduk hani aynı gün hepsi bi arada dolu dolu bi gündü:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel resimler :cat:

Uludağ'a kar düşmedimi hala :cyclopsan
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
yok kardeş resimde tarih var 30.09.2007 de.
teşekkürler buarada:rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
maç seyrederken yeğene yüklettirdim fotoları böyle yapmış küçük küçük görünce dünyam karardı :)inşallah açılıyodur kusura bakmayın artıkın ben bilgisayara biraz yabancıyım yarın bulursam ensesinden tutup yaptırırım.:p:cherry:
teşekkürler torento kardeşim:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
keşke fotografları 640*480 yükleseydiniz.böylelikle hepsine bakardık :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
Güzel gezi bizede nasip olur inşallah...:cat:

inşallah kardeş avelallah forumdayız benim uzunyol olayı hoşuma gitti yazın çıkarız gezilere falan:)
keşke fotografları 640*480 yükleseydiniz.böylelikle hepsine bakardık :)

yeğen bilgisayar kurduyum diye geçiniyo bi foto yükleyememiş,kusura bakmayın artık akşam elime geçirirsem yaptırırım ,ben elliycem diyorum ama hepsini silerim diye korkuyom:mrgreen:inş.bidaha uğrar bakarsın fotolara havada iyiydiya uzaktan çekimler çok güzel :)
çok güzel gezi olmus nice gezilere :)

insallah kardeşim hepberaber ,teşekkürler:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık:rendeer:

bir şey sormak istiyorum körfezden dolaşmak süre ve km olarak ne kadar fark etti.

ben yazın feribotla geçmiştim,daha kolay geldi yorulmadım oturdum çayımı içtim önümüzdeki sene eski körfez yolunumu kullansak:)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık:rendeer:

bir şey sormak istiyorum körfezden dolaşmak süre ve km olarak ne kadar fark etti.

ben yazın feribotla geçmiştim,daha kolay geldi yorulmadım oturdum çayımı içtim önümüzdeki sene eski körfez yolunumu kullansak:)

abi aslında bende feribotu kullanıcaktım ama sonra yol beni cezbetti gerçektende hiç pişman olmadım yol kıyışeridi manzara süper bide tenhaydıya gerçekten iyi tercih yapmışım tam bilmiyorum ancak 40-50 km fark ediyo olsun ama bide böyle dene saygılar :cat::rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guzel gezı olmus aynı gezıyı bende yapmıstım yazın basında
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
paylaşım için teşekkür ederiz
teşekkür ederim kardeşim:),sanada yakışır bak olmuyo yani al sende:cat:

guzel gezı olmus aynı gezıyı bende yapmıstım yazın basında
teşekkür ederim :)gerçekten güzel bi güzergah:cat:

resimler süper,

bi ara motorları kanka yapalım :D

vay kardeşim fotoları beyendiğine sevindim :)senin kadar olmasada bizde bi gezi yaptık işte, ancak sana diyorum ki motorumuz süper kardeş ,uludağ yokuşlarına banamısın demiyordu kerata ,biliyosun zaten bizim topikte anlatmıştım.:cat:
he unutmadan ben plakayı deyiştirip senin motorla gittim kıllık olsun diye,farkına varmadınmı:cherry:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Birileri bursa'ya gelmiş...Havanın son yüz gösterdiği günlerin birinde kaçıp gitmiş...Artık Bursa'nın çevresindeki her yükselti de kar var :)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
yahu şöyle gezi haberleri beni çileden çıkarıyo ben ne zaman uzun yola çıkıcam hep özeniyorum valla böyle yol yapan arkadaşlara elinize sağlık gezi sizin fotolar bizim olsun
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
Birileri bursa'ya gelmiş...Havanın son yüz gösterdiği günlerin birinde kaçıp gitmiş...Artık Bursa'nın çevresindeki her yükselti de kar var :)
valla gözüm seni aramadı desem yalan olur hani şöyle laci bi cıbır görsem varya direk durdurup halhatır sorardım bende kin yok kardeşimsin anladın sen onu:cherry::rendeer:haber versem kuzumu çevircektin:mrgreen:
yahu şöyle gezi haberleri beni çileden çıkarıyo ben ne zaman uzun yola çıkıcam hep özeniyorum valla böyle yol yapan arkadaşlara elinize sağlık gezi sizin fotolar bizim olsun
aslında bende ilkdefa motorla uzun yola çıktım pekbi farkımız yok yani:)çok teşekkür ederim darısı sizin başınıza inşallah nice güzel gezilere:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel gezi olmuşş.. emeğine sağlık.. şu motorunun hep ne olduğunu merak etmişimdir resimden öğrendim yanılmıyorsam daelım (yazım yanlışı olabilir):cherry: arkadaşlar şu motorlarımızın markasınıda yazsak güzel olmazmı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst