istanbul'da tatlısu motorcularının günü :)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaw ne neti benim cep telefonla daha net resim çekerim görelim arşivi
aç aç aç:queen:



Yürü be Necdet baba be...az kaldı canı çıkacak birazdan...


evet açç...açç...açç...altmışş...yetmişş...seksenn...doksann...doni dayıyıda bir öpseemm...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
kıvrılan yol ile boğazın kıvrımları arasındaki orantılı durum bilmem dikkatini çektimi metehandro dayı :bounce:

2 resimde de kadrajı ilerde dalgalanan Türk bayrağına almış...:cat: Bu yüzden heyecanlanmış olup ayarları kaydırmış olabilir. 1. resimde muhtemelen bulut girmiş... :cherry:

evet evet bulut girmişti.. nihayet beni anlayan biri çıktı :cherry: abi bide hava kirliliği var bu megakentin üzerinde anca bu kadar net çıkabiliyo napim ben
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
kıvrılan yol ile boğazın kıvrımları arasındaki orantılı durum bilmem dikkatini çektimi metehandro dayı :bounce:

yaw çok üzerine gittik herhalde resimler fena değil hadi sonra bu gece uyku girmez gözüne bizden bilirsin ama birdahaki sefere geziye çıktığın zaman haber
verde cep telefonumu verim :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Yürü be Necdet baba be...az kaldı canı çıkacak birazdan...


evet açç...açç...açç...altmışş...yetmişş...seksenn...doksann...doni dayıyıda bir öpseemm...

konu dışına çıkmayalım lütfen fotoğraf sanatımı ulu orta tartışmam kimseyle :bounce:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
evet evet bulut girmişti.. nihayet beni anlayan biri çıktı :cherry: abi bide hava kirliliği var bu megakentin üzerinde anca bu kadar net çıkabiliyo napim ben

Yani, makine güzel D100 ile biz moda katoloğu çekiyoruz...:cat: Dokunmayın Hasanımaaa... :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bide hava kirliliği var bu megakentin üzerinde anca bu kadar net çıkabiliyo napim ben

yuh ya...hem benim 48 yıllık foto tecrübelerime dil uzat birde bulutların...hava kirliliğin arkasına sığın...hadi ordan zındık...:queen:


zındık nedir bilmiyom...kötü bişeyse karışmam...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Yani, makine güzel D100 ile biz moda katoloğu çekiyoruz...:cat: Dokunmayın Hasanımaaa... :)

sen hiç konuşma kanka hani beni fotoshootinge çağırcaktın yoksa benden daha
iyisinimi buldun:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
yuh ya...hem benim 48 yıllık foto tecrübelerime dil uzat birde bulutların...hava kirliliğin arkasına sığın...hadi ordan zındık...:queen:


zındık nedir bilmiyom...kötü bişeyse karışmam...:p

sultanahmette foto fotooo diye bağıran amca da kırk yıllık foto tecrübem var diyodur :mrgreen: allah cezanı verecek metehandro

yaw çok üzerine gittik herhalde resimler fena değil hadi sonra bu gece uyku girmez gözüne bizden bilirsin ama birdahaki sefere geziye çıktığın zaman haber
verde cep telefonumu verim :queen:

beni begenmiyörmösön :queen:
 
Son düzenleme:

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Sevgili Mete bunu hangi makine ile çektiler sen bilirsin... :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gardaşım onu Leonardo Dı Caprıo'nun şahsıma münhasır çalışmasıdır...:queen:


atıp tutma Doni dayı madem sevaba girmek istiyon gel şu linkede bana akıl ver...2 gram aklım var onuda Nikonmu Canon a530 mu diye düşünerek kaybedeceğim zaten...



http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=24389




007 efendi kadraj madraj tecrübelerinizden istifade edelim be kankü...:p


Necdet Bey pek hoşunuza gitti galiba...buyrun bikaç tane daha var...:)





Buda MONA METE,



Yaa buda resimler üzerinde çalışırken üstüne boya dökülmüş.... Ziyan olmasın onuda göndereyim bari dedim...:queen:



Buda renklere sadık kalınarak yapılmıs bir calısma...

[/URL
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst