- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
yaw ne neti benim cep telefonla daha net resim çekerim görelim arşivi
aç aç aç:queen:
Yürü be Necdet baba be...az kaldı canı çıkacak birazdan...
evet açç...açç...açç...altmışş...yetmişş...seksenn...doksann...doni dayıyıda bir öpseemm...




[/URL