- Katılım
- 9 Tem 2006
- Mesajlar
- 544
Insanlar ölür Emocan!!!
Bu yeterli bir sebep degil mi?
insanlar neden ölsünler.
Emniyet şeridinin kullanılmasının yasak olmasının sebebi oranın trafikten daha tehlikeli olması değil . emniyet şeridi kanunda belirtilen belli araçların trafiğe takılmadan güvenli geçişini sağlamak için dizayn edilmiş. o listeye motosikletler de eklenmelidir diyorum ben .
Adı üstüne EMNİYET ŞERİDİ , orda insanlar neden ölsün .
Motosikletlerin orayı kullanmasının ambulansların veya polislerin geçişini engelleyeceğini de hiç düşünmüyorum.