- Katılım
- 8 May 2011
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
[YT]zYA8GOYypEg[/YT]
olayın birebir aynısını, geçen yaz MT yuvacık barajı gezisinden dönerken yaşadadık. Araçda aynı renk eski kasa kango idi, belkide bunun aynısı partnerdi.
Sonra bizde çete gibi başına üşüştük 3 motor, el ayak sözlü küfür adamın elini ayağını titretip tatlıya bagladık![]()
dejavu yaşattı bu çekim...
eskinin şahin, kartal tayfası şu an kango, doblo vb kullanıyor ... makas, max sürat denemeleri bolca yapıyorlar, muhtemelen şirket arabası kullanıyorlar ...
olayın birebir aynısını, geçen yaz MT yuvacık barajı gezisinden dönerken yaşadadık. Araçda aynı renk eski kasa kango idi, belkide bunun aynısı partnerdi.
Sonra bizde çete gibi başına üşüştük 3 motor, el ayak sözlü küfür adamın elini ayağını titretip tatlıya bagladık![]()
dejavu yaşattı bu çekim...