İstanbul trafiğinde yaşananlardan bir örnek

Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
bunları dövmek ibadet cennete girmek için birebir :cherry:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
olayın birebir aynısını, geçen yaz MT yuvacık barajı gezisinden dönerken yaşadadık. Araçda aynı renk eski kasa kango idi, belkide bunun aynısı partnerdi.

Sonra bizde çete gibi başına üşüştük 3 motor, el ayak sözlü küfür adamın elini ayağını titretip tatlıya bagladık:)

dejavu yaşattı bu çekim...
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Eski bujileri atmamak lazım. Aracın ön camına selametle yapıştıracaksın.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
olayın birebir aynısını, geçen yaz MT yuvacık barajı gezisinden dönerken yaşadadık. Araçda aynı renk eski kasa kango idi, belkide bunun aynısı partnerdi.

Sonra bizde çete gibi başına üşüştük 3 motor, el ayak sözlü küfür adamın elini ayağını titretip tatlıya bagladık:)

dejavu yaşattı bu çekim...
kurek_32462.jpg

bununla vurmak gerekiyor ağzının ortasına :D
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
böylelerini ışıklarda yakalayacaksın 2 tane çakacsın kontak anahtarını alıp basıp gideceksin.baksın başının çaresine
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
eskinin şahin, kartal tayfası şu an kango, doblo vb kullanıyor ... makas, max sürat denemeleri bolca yapıyorlar, muhtemelen şirket arabası kullanıyorlar ...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
olayın birebir aynısını, geçen yaz MT yuvacık barajı gezisinden dönerken yaşadadık. Araçda aynı renk eski kasa kango idi, belkide bunun aynısı partnerdi.

Sonra bizde çete gibi başına üşüştük 3 motor, el ayak sözlü küfür adamın elini ayağını titretip tatlıya bagladık:)

dejavu yaşattı bu çekim...

Ben de öyle uğraştım ve adam 90 ile giderken bana vurdu. Savrulup diğer arabaya vurdum. Korku filmi gibiydi. Ve o olay yüzünden neşter altına yattım. Şu anda 4 ay motosikletten uzağım. Trafikte hiç bir araçla uğraşmayın. O partner sahibi bana vuran gibi psikopat biri olsaydı oradaki tüm motorlara çarpardı. Kimsenin korktuğu falan yok. Bulaşmayın kimseye. Etraf manyak dolu, bireysel silahlanma çok arttı. Zaten pamuk ipliğine bağlıyız, o ipliği daha da inceltmeyelim. Kazasız sürüşler.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Reşit'e katılıyorum. Zaman zaman ben de problemler yaşıyorum ve insanın gerçekten sinirlerine hakim olması çok zor hele ki böyle bir grup sürüşü yapıyorsanız ama böyle durumlarda en iyisi ayıoğluayıya yol vermek. Defolup gitsin kendini nerede parçalıyorsa parçalasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst