[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tugcecim vurdun valla parayı hee yakında alırsın artık moturunu
hadi hayırlı olsun şimdiden:rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
yaw geçti o komisyon ramazan başladı artık:p:queen::queen::queen:

İşte işin kötüsü o şimdi daha çok istiyor insan :queen: normalde aklına gelmeyen şeyler şimdi geliyor aklıma yoksa ben seni unutmuştum adını bile hatırlamıyordum bak sen ramazan aynın hikmetine insanın beynini açıyor :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
komisyonlar, indirimler, zamlar derken daha bulusulmadan eglence baslamis :) Kim bilir bulusma nasil gececek :cat: Umarim gelebilirim diyorum ben de, sesim hala hic cikmiyor :pale: Gelip sus pus oturmami isteyen olacagini da sanmiyorum, neyse yarin ola hayrola insallah aksam 9'da hisar civarinda gorusmek dilegiyle
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
tugcecim vurdun valla parayı hee yakında alırsın artık moturunu
hadi hayırlı olsun şimdiden:rendeer:

oooh ooohhh motorum oluyo hayırlısı alpercimmm:cherry:

ben kahve içerim :bounce:

aha kim gelioo ba ba ba...o zaman senden otopark parasını 2 kat fazla alırımmm:queen:

benim yan çizme hakkım olucaktı saklı onu kullanabilirmiyim

valla konuşmam söölim ciddiiiyim :farao:

olur bizde kapıda içeriz caylar :mrgreen:

yooooo sana kapıda deil kral koltuunda içircem anlaşma var aramızda:queen:

aramızda bide küçük kurbaaa va onu da listeye alalım muratcım:mrgreen:

gelmez gelmez dediniz pınarcım da geliyo:mrgreen:

Tugcetugce(gelmiycek esasen orda bekliycek)
Discordian
Ben
Pınar
muratdiksöz
achille
criminal
dorlion
boy ve eşi( insallah)
lespaul(kismet)
denizcimuzaffer_denizcieylem
melihce
olcan
bülent-arzu
BB
desperadost
kenya
ümmetperkitan
mysugar
starwars-14
ihsanhakan
Aksi
Gorkem(standart donanim)
aargh ve suspect (tas yagmazsa gelcekler)
necdet
neveragain34
marefb
Eyong
futureshock
Sen?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Khutuck +2 olabilir sanki, ama olmayabilir de, beni eklemeyin, gelirsem de kovmayın :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
yazın yazın lespaulun yerine ben içerim çayı:p

kale cafe benim mekanım zaten tuğçe için indirim yaptırabilirim belki:queen::cherry:

Necdet abi, ertesi gün bir de sabah 9da yüksek lisans dersim var. devam zorunlu.
yoksa geç falan demeyip geleceğim gelmesine ama, o zaman da sabahki derse gidemeyeceğim.
yoksa ben de artık şeytanın bacağını kırıp gelmek istiyorum. çok özledim herkesi.
ctesi veya pazar akşam bir buluşma olursa gelmeye çalışacağım:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Tuğçe bukadar çay kahve parası sana dokanmazmı ? :) :silent:Battın battın...:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
ben çay değilde cola içsemde. Colanın, çay kadar parasını tuğçe versin üstünü ben tamamlim.

Olurmu :silent:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ohhhh isterseniz bide yemek ısmarlim hatta sahurunuzuda tamamlim nası olur??:)
serkaaaaan cumartesi kağıthane ye gel o zaman haftaya cts de buluruz bişiler:bounce:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Güzel davet için Tuğçe ve Murat'a sonsuz teşekkürler :rendeer:

Yarın çok özel bi gün olduğu için malesef gelemiyorum.. Gelmediğim gibi BB 'yide kaçırıyorum..:cherry:

(Olmaz öyle benim sultanımı bi browni ile kandırmak :farao: Tuuçe yi esefnen kınamak istiyorum :p)

İstanbul MT ye bol muhabbetler...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Güzel davet için Tuğçe ve Murat'a sonsuz teşekkürler :rendeer:

Yarın çok özel bi gün olduğu için malesef gelemiyorum.. Gelmediğim gibi BB 'yide kaçırıyorum..:cherry:

(Olmaz öyle benim sultanımı bi browni ile kandırmak :farao: Tuuçe yi esefnen kınamak istiyorum :p)

İstanbul MT ye bol muhabbetler...

peki:) bb nin yeni yaşı kutlu olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst