- Katılım
- 20 Tem 2007
- Mesajlar
- 493
düşünüyorum bunu giriş parasıdamı alsammm:cherry:
Giriş parası değilde otopark parası olabilir bak 30*5 =600 YTL:queen:
düşünüyorum bunu giriş parasıdamı alsammm:cherry:
düşünüyorum bunu giriş parasıdamı alsammm:cherry:
tugcecim vurdun valla parayı hee yakında alırsın artık moturunu
hadi hayırlı olsun şimdiden:rendeer:
Alper sen önce komisyonumu öde,
Benden kurtuluşun yok!!!
yaw geçti o komisyon ramazan başladı artık:queen::queen::queen:
:mrgreen: :mrgreen: Enteresan
tugcecim vurdun valla parayı hee yakında alırsın artık moturunu
hadi hayırlı olsun şimdiden:rendeer:
ben kahve içerim :bounce:
benim yan çizme hakkım olucaktı saklı onu kullanabilirmiyim
olur bizde kapıda içeriz caylar :mrgreen:
yazın yazın lespaulun yerine ben içerim çayı
kale cafe benim mekanım zaten tuğçe için indirim yaptırabilirim belki:queen::cherry:
Güzel davet için Tuğçe ve Murat'a sonsuz teşekkürler :rendeer:
Yarın çok özel bi gün olduğu için malesef gelemiyorum.. Gelmediğim gibi BB 'yide kaçırıyorum..:cherry:
(Olmaz öyle benim sultanımı bi browni ile kandırmak :farao: Tuuçe yi esefnen kınamak istiyorum)
İstanbul MT ye bol muhabbetler...
pekiBB nin :cherry: yeni yaşı kutlu olsun