way way way gözlerim yaşardı :mrgreen:
Bu herkez için geçerli mt den biri arasın gel beni şuradan al desin gitmesem neyim :cat:
bitanesin abi :cat:
Hepimiz bir taneyiz :cat:
Hepimiz bir taneyiz :cat:
Bu herkez için geçerli mt den biri arasın gel beni şuradan al desin gitmesem neyim :cat:
ben bu sözüne bizzat kefilim :rendeer:
hepimiz hell24 üz![]()
senin süpürgen korkut abi zaten :cherry::cherry::cherry:
tane ler sizi neler oluyor bakkeym
Cem bu sahneyi görse gözleri yaşarırdı, ne çok sevenim varmış diye..![]()
kimler
görüyordur o
zaten bilir sevdiğimizi![]()
görüyordur o
zaten bilir sevdiğimizi![]()
ALLAH ALLAH neler oluyor burda vefat falan mı var:queen:
hepimiz bir taneyiz falan yazılmış ta![]()
ALLAH ALLAH neler oluyor burda vefat falan mı var:queen:
hepimiz bir taneyiz falan yazılmış ta![]()
2-3 sayfanın özeti:
canercim, hell24 bi süre bizimle olamayacak o yüzden
he bide mt den biri birini çağırsa düşünemden gideriz konusu var
cem abi bu sevginin karşısında garipçe de hepimizefull depo sözü verdi arkadaşlar herkese hayırlı ugurlu olsun şimdi tel den konustum
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: