[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Cem şimdi aramızda değilsin ama hissediyorum bu yazıyı okuduğunu şu anda burdasın biliyorum .:cat: seni aramızda en fazla 3 hafta görebiliyoruz 4. hafta yoksun :queen:
Neyse ALLAH cc ve site yöneticileri kurtarsın . görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bomba aygüle motor ayarladıda cadıyı kim alıcak sorun orda :queen::queen::queen:

sen alıcan gibi görünüyo dicem
misafirin gelmezse :bounce:

üç gün ceza almış:salut:

maalesef :pale:
Cem şimdi aramızda değilsin ama hissediyorum bu yazıyı okuduğunu şu anda burdasın biliyorum .:cat: seni aramızda en fazla 3 hafta görebiliyoruz 4. hafta yoksun :queen:
Neyse ALLAH cc ve site yöneticileri kurtarsın . görüşmek üzere:rendeer:
:) :)

özlicez ama öyle görünüyor
avatarım nası ama :p
muhteşem :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
birde sana calışmıyor derler oturduğun yerden ne işler bitiriyorsun be yürü be cadı kim tutar seni:bounce:

ben bişi yapmadım masumum ben :p

tmm çağlacım
emeği geçenlere teşekkürler :):)


aldımda kardeşim bi kaç arızasını halletse
serviste çalışıyoruz motorumuz yapılmıyor ya :pr:


tamam abicim ben burdan çıkınca nettende çıkıyorum zaten :):)

özlicem cem i he

aferim bulaşma kimseye :p


barıştırmak lazım,
tekeri ben yapmıyorum, motor huysuz biraz o yapıyor:p

evcilleştiremedin mi motorunu hala :p zamane motorları işte hiç laftan anlamıyolar :queen:

bomba aygüle motor ayarladıda cadıyı kim alıcak sorun orda :queen::queen::queen:

hallettim canım :bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst