[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
topikten dışarı kim cıkarsa birileri bulaşıyor demekki neymiş burdan dışarıya cıkmıcakmışsın bir süre:)

Maselef Gürkan abi... :pale: :farao: Ama karşı tarafta aldı... :queen: :queen: :queen:

cem alışık zaten yabancı degil silivri kapalı ceza evine:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
aygülcüm montunu kaskını al gel ayarladık merak etme :wiinkk:

tmm çağlacım
emeği geçenlere teşekkürler :):)
Sen motosikletle gitmicenmi?yanilmiyosam yeni almisdin?

aldımda kardeşim bi kaç arızasını halletse
serviste çalışıyoruz motorumuz yapılmıyor ya :pr:
topikten dışarı kim cıkarsa birileri bulaşıyor demekki neymiş burdan dışarıya cıkmıcakmışsın bir süre:)



cem alışık zaten yabancı degil silivri kapalı ceza evine:bounce:

tamam abicim ben burdan çıkınca nettende çıkıyorum zaten :):)

özlicem cem i he
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst