- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
Geleyimmi sizi karşılamaya sirkeciye :cat:
olur abım bız ve safakta bızımle gelıcek lk seferdde gecıcez oraya
Geleyimmi sizi karşılamaya sirkeciye :cat:
:wiinkk::wiinkk::wiinkk:
5500:rendeer:
yinemi ceza aldı bu adam ya bi boş bırakmıya gelmiyor he :cyclopsan
ya cidden kim alacak beni :silent:
montumu taşıyamam ama kadıkoy e kadarale:
:cyclopsan
o kadar olmuşmu
ya cidden kim alacak beni :silent:
montumu taşıyamam ama kadıkoy e kadarale:
:cyclopsan
o kadar olmuşmu
Maselef Gürkan abi...ale: :farao: Ama karşı tarafta aldı... :queen: :queen: :queen:
olur abım bız ve safakta bızımle gelıcek lk seferdde gecıcez oraya
ya cidden kim alacak beni :silent:
montumu taşıyamam ama kadıkoy e kadarale:
:cyclopsan
aygülcüm montunu kaskını al gel ayarladık merak etme :wiinkk:
aygülcüm montunu kaskını al gel ayarladık merak etme :wiinkk:
Sen motosikletle gitmicenmi?yanilmiyosam yeni almisdin?
topikten dışarı kim cıkarsa birileri bulaşıyor demekki neymiş burdan dışarıya cıkmıcakmışsın bir süre
cem alışık zaten yabancı degil silivri kapalı ceza evine:bounce:
Sen motosikletle gitmicenmi?yanilmiyosam yeni almisdin?
hell bana al dedi ama sığarmıyız motora bilmiyorum ondan kadiköye gel ben alamazsam başkası alır diye şey etmişdim :cherry:
birde sana calışmıyor derler oturduğun yerden ne işler bitiriyorsun be yürü be cadı kim tutar seni:bounce:
topikten dışarı kim cıkarsa birileri bulaşıyor demekki neymiş burdan dışarıya cıkmıcakmışsın bir süre![]()
kalmam orada cadı da el atmış işe
helal olsun sana cadı :queen::rendeer:
a.selam canım iletirim :rendeer:
haklısın sakın teker yapma serseriliğe luzum yok
onlar bi süredir takışıyolardı zaten :wiinkk:
cem ne kadar uzaklaştırma aldı bilğisi olan varmıale:
kalmıyacağın kesin merak etme :cat:
3 gün abiale:
:rendeer: bu adam her topikte alışkan lık yaptı he bari ziyarete gidelim tespih falan birde iç çamaşırı götürelim :queen: