- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
kalmıyacağın kesin merak etme :cat:
bomba aygüle motor ayarladıda cadıyı kim alıcak sorun orda :queen::queen::queen:
kalmıyacağın kesin merak etme :cat:
cem ne kadar uzaklaştırma aldı bilğisi olan varmıale:
avatarım nası ama![]()
avatarım nası ama![]()
bomba aygüle motor ayarladıda cadıyı kim alıcak sorun orda :queen::queen::queen:
avatarım nası ama![]()
Mesela sen abi? :cherry:
bomba aygüle motor ayarladıda cadıyı kim alıcak sorun orda :queen::queen::queen:
üç gün ceza almış:salut:
Cem şimdi aramızda değilsin ama hissediyorum bu yazıyı okuduğunu şu anda burdasın biliyorum .:cat: seni aramızda en fazla 3 hafta görebiliyoruz 4. hafta yoksun :queen:
Neyse ALLAH cc ve site yöneticileri kurtarsın . görüşmek üzere:rendeer:
muhteşemavatarım nası ama![]()
bomba aygüle motor ayarladıda cadıyı kim alıcak sorun orda :queen::queen::queen:
abilerin bitanesi ve cadı avatarlarınızda yakıyo yani :bounce:
birde sana calışmıyor derler oturduğun yerden ne işler bitiriyorsun be yürü be cadı kim tutar seni:bounce:
tmm çağlacım
emeği geçenlere teşekkürler
aldımda kardeşim bi kaç arızasını halletse
serviste çalışıyoruz motorumuz yapılmıyor yar:
tamam abicim ben burdan çıkınca nettende çıkıyorum zaten
özlicem cem i he
barıştırmak lazım,
tekeri ben yapmıyorum, motor huysuz biraz o yapıyor![]()
bomba aygüle motor ayarladıda cadıyı kim alıcak sorun orda :queen::queen::queen:
Abi ben alırım![]()
çok can yakar kardeşim benim:wiinkk:
hepimiz hell24 üz![]()
sen nası alcan korkut abi kadiköydemisin :cherry::cherry:
hepimiz hell24 üz![]()
Kadıköy dediğin yer neresiki burdan bağırsam duyulur almayamı gitmeyeceğim
20 dakikada oradayım:cat: