- Katılım
- 3 Eki 2008
- Mesajlar
- 6,477
neoluyo ne topiği gene kim adres gösterildi?
ya silindi zaten yazılanların hepsi...
şimdi kapatalım bu konuyu ben açacağım zamanı biliyorum...
neoluyo ne topiği gene kim adres gösterildi?
allah yardımcımız olsun hava soğuk olacak 12 derece ve orası açık deniz su sıcaklığı 2-3 derece vardır heralde :cherry::cherry:
dinamık oluruz işte:queen::queen::queen::queen:
yok yok o değil, sanırım cadı Cem ile ilgili olanı soruyor değil mi.? :silent:
hadi görcez bakalım :cherry:
kim içindi bu söz:queen::queen::queen:
ya silindi zaten yazılanların hepsi...
şimdi kapatalım bu konuyu ben açacağım zamanı biliyorum...
Gürkan abi için bizi teşfik etti deniz için ya:queen:
Haaaa anladım Sen Gürkan abinin su geçirmez fotoğraf makinesi aldığını duymuşsun sanırım .hımmm full koruma tedbir için güzel düşünmüşsün abi :queen:
kac tel sacı varkı adamın yolucaz![]()
ben denize girmiycem arkadaşlar sizin kadar genç değilim![]()
ben denize girmiycem arkadaşlar sizin kadar genç değilim![]()
Ablacığım onunda kolayı var . kafana saç ektir diye bu seferde biz teşfik edriz ektikten sonrada yolarız :queen:
:cat: :cat: :cat:
Ah ihtiyar moruk hala üniversite sınavlarına giriyor :queen:
kac tel sacı varkı adamın yolucaz![]()
dogru degılmı ama banucum yani![]()