- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
gerçi pazar daha iyi oldu yani bence:queen::queen::queen:
aslında fark etmez sonuçta hafta sonu ama ertesi gün tatil olması açısından c.tesi akşamları daha rahat oluyoruz biz... :cherry:
gerçi pazar daha iyi oldu yani bence:queen::queen::queen:
RoMeO mu![]()
eray abiyle güzel anılarımız var
![]()
cevap yazın 1 saat sonra geliyorum![]()
aslında fark etmez sonuçta hafta sonu ama ertesi gün tatil olması açısından c.tesi akşamları daha rahat oluyoruz biz... :cherry:
cevap yazın 1 saat sonra geliyorum![]()
şindi kim pazar denize girecek benim le beraber![]()
Sen gir denize abi bende gireceğim hadi bakalım :cat::queen:
cevap yazın 1 saat sonra geliyorum![]()
hımmm tabıkı aslında cumartesı daha ıyıydı cunku pazartesı ıs var ve akıllı arkadaslar pazara almıs nedıyelım kısmet ederse gideriz![]()
Sen gir denize abi bende gireceğim hadi bakalım :cat::queen:
Şortları alında sonra pişman olmayın :cherry:
Cumartesi de olsa Pazar da olsa gideceğiz biz herhalde Caner e sözümüz var bi defa :mrgreen:
ben full koruma giricem denize ne olur ne olmaz...
neoluyo ne topiği gene kim adres gösterildi?
ben full koruma giricem denize ne olur ne olmaz...
ben full koruma giricem denize ne olur ne olmaz...
Şimdilik iki kişi varız denize girecek ama gireceğim deyipte girmezsen ogün denize ,saçlarını tek tek yolarız ha ona göre :queen:
neoluyo ne topiği gene kim adres gösterildi?
canerın topıgı ya mangal olayı pazara alındı ya onu konustuk
cadı denıze gırıcenmı garıpçede![]()