- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
burçin abla hoşgeldinnbu arada okuldayken aranızdayım
![]()
hoşbulduk hayatım nasıl okuldaykende aramızdasın oğlum okusana yaaa aaaa
burçin abla hoşgeldinnbu arada okuldayken aranızdayım
![]()
hoşbulduk hayatım nasıl okuldaykende aramızdasın oğlum okusana yaaa aaaa
hoşbulduk hayatım nasıl okuldaykende aramızdasın oğlum okusana yaaa aaaa
slm arkadaşlar ben geldim
serseri bunlar anacım akılları okulda degilki baksana :bounce:![]()
eee bizim gıbı abılerı ablaları var degılmı abıcım:queen::queen::queen:
boşversene gürkan abi logaritma bilmemne f(x) fonxiyonuymuşta falanmışta
gerçi matematik dersinde pc yok ama olsun okulun geneline konusuyorum![]()
Bak sen şuna ablandan (benden) hiç mi ders almıyosun bak kaç yaşıma geldim aklım yeni başıma geldi gecenin 1 i 2 si ders çalışıyorum artık
bide sen erkeksin ilerde ev geçindiricen cnm ya okuyup iyi bi meslek edinsene
:bounce:
ablacım senin tercihin oben okula sadece askerlikten yırtmak ve üniv diploması almak için geliyorum doğruya doğru
![]()
bana sorsa ben ona ders veririm de sormuyor ne yapayım :bounce:eee bizim gıbı abılerı ablaları var degılmı abıcım:queen::queen::queen:
Bak sen şuna ablandan (benden) hiç mi ders almıyosun bak kaç yaşıma geldim aklım yeni başıma geldi gecenin 1 i 2 si ders çalışıyorum artık
bide sen erkeksin ilerde ev geçindiricen cnm ya okuyup iyi bi meslek edinsene
:bounce:
yerim okulu yaa:queen::bounce:
yatırım yapma hafta sonu geliyorsun anlamam:queen:
ahh ahhh
dogru buda snn tercihinhayırlısı diyelim
![]()
ablacım senin tercihin oben okula sadece askerlikten yırtmak ve üniv diploması almak için geliyorum doğruya doğru
![]()
hadi bu senin sebebim cadıya ne demeli :wiinkk:
halk la ilişkiler de okuyor dün sınava girdi 10 dakkada cıktı nasıl mezun olucak bilmiyorum ki olsa ne olur sanki yine aynı cadı :queen:
hadi bu senin sebebim cadıya ne demeli :wiinkk:
halk la ilişkiler de okuyor dün sınava girdi 10 dakkada cıktı nasıl mezun olucak bilmiyorum ki olsa ne olur sanki yine aynı cadı :queen:
hadi bu senin sebebim cadıya ne demeli :wiinkk:
halk la ilişkiler de okuyor dün sınava girdi 10 dakkada cıktı nasıl mezun olucak bilmiyorum ki olsa ne olur sanki yine aynı cadı :queen: