[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
boşversene gürkan abi logaritma bilmemne f(x) fonxiyonuymuşta falanmışta :)

gerçi matematik dersinde pc yok ama olsun okulun geneline konusuyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
boşversene gürkan abi logaritma bilmemne f(x) fonxiyonuymuşta falanmışta :)

gerçi matematik dersinde pc yok ama olsun okulun geneline konusuyorum :)

Bak sen şuna ablandan (benden) hiç mi ders almıyosun bak kaç yaşıma geldim aklım yeni başıma geldi gecenin 1 i 2 si ders çalışıyorum artık

bide sen erkeksin ilerde ev geçindiricen cnm ya okuyup iyi bi meslek edinsene

:bounce:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Bak sen şuna ablandan (benden) hiç mi ders almıyosun bak kaç yaşıma geldim aklım yeni başıma geldi gecenin 1 i 2 si ders çalışıyorum artık

bide sen erkeksin ilerde ev geçindiricen cnm ya okuyup iyi bi meslek edinsene

:bounce:

ablacım senin tercihin o :) ben okula sadece askerlikten yırtmak ve üniv diploması almak için geliyorum doğruya doğru :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
eee bizim gıbı abılerı ablaları var degılmı abıcım:queen::queen::queen:
bana sorsa ben ona ders veririm de sormuyor ne yapayım :bounce:
Bak sen şuna ablandan (benden) hiç mi ders almıyosun bak kaç yaşıma geldim aklım yeni başıma geldi gecenin 1 i 2 si ders çalışıyorum artık

bide sen erkeksin ilerde ev geçindiricen cnm ya okuyup iyi bi meslek edinsene

:bounce:

yatırım yapma hafta sonu geliyorsun anlamam:queen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ahh ahhh
dogru buda snn tercihin :) hayırlısı diyelim :)

amin hakkımızda hayırlısı :)

mutlu olmadığım işten 4000 lira para kazanacağıma mutlu olur 3000 lira kazanırım daha iyi diye düşünüyorum :) emir almaktan da pek hoşlanmadığımdan kendim bişiler yapmaya çalısacagım ALLAH IN izniyle
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ablacım senin tercihin o :) ben okula sadece askerlikten yırtmak ve üniv diploması almak için geliyorum doğruya doğru :)

hadi bu senin sebebim cadıya ne demeli :wiinkk:

halk la ilişkiler de okuyor dün sınava girdi 10 dakkada cıktı nasıl mezun olucak bilmiyorum ki olsa ne olur sanki yine aynı cadı :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst