- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
dolapdereye 5 km metre uzak dur :queen:
oky de öle herkesi korkutma filden büyük fil avcısı var
dolapdereye 5 km metre uzak dur :queen:
oky de öle herkesi korkutma filden büyük fil avcısı var![]()
canerim daha görecek günlerin var...
abin olarak sölüyorum ihtiyara bulaşma atar şimdi iki resim 10 gün silivri...
:rendeer::bounce::queen::mrgreen: tanıyan nasıl belli :queen:canerim daha görecek günlerin var...
abin olarak sölüyorum ihtiyara bulaşma atar şimdi iki resim 10 gün silivri...
yok yok biz anlaştık ihtiyar la sen merak etme:queen:
:rendeer::bounce::queen::mrgreen: tanıyan nasıl belli :queen:
bakıcaz artık:bounce::queen:
gürkan abidur şu garipçeden sonra yiyelim ban yiyeceksek
merak etme bunlar masum resim ler silivrilik ler zor anlarda kullanılıcak:queen:
Merhaba Çağlaselam millet sınav arasaı bi bakıyım dedim napıyosunuz
az kaldı aznasılsın?
Günaydın Abiciğimherkeze günaydın
sabahtan beri beni rahat bırakmayan lara da günaydın![]()
hadi ben kaçtım görüşmek üzeree![]()
Hayırdır nereye
günaydın korkut:rendeer:
maphusane bahçesi gülüm....
Ne varki bu fotoda Cem seni kötü korkutmuş Gürkan abi heeee :mrgreen:
yorumu yanlış fotoya yapıyorsun meseleyi ben sana bir araya gelin ce anlatırım karıştırdın sen şindi:rendeer:
Gürkan abi beni aydınlatırmısın :queen::queen::queen:
Gürkan sen değil abi Cemin gözü korkmuş :mrgreen:
sen dün çektiğin resim leri attın buraya onlara yorum yaptı arkadaşlar saolsun lar yapılan yorum ları ben de hava dehişsin diye başka resim attım sen de benim attığım resim lere yorum yaptın oooooooooo h be