[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Gürkan abi beni aydınlatırmısın :queen::queen::queen:

Gürkan sen değil abi Cemin gözü korkmuş :mrgreen:

sen dün çektiğin resim leri attın buraya onlara yorum yaptı arkadaşlar saolsun lar yapılan yorum ları ben de hava dehişsin diye başka resim attım sen de benim attığım resim lere yorum yaptın oooooooooo h be
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
sen dün çektiğin resim leri attın buraya onlara yorum yaptı arkadaşlar saolsun lar yapılan yorum ları ben de hava dehişsin diye başka resim attım sen de benim attığım resim lere yorum yaptın oooooooooo h be

Anladım ben onu demedim Cem bana dediki onun elinde çoooook resim var yakar bizi dedi bende buna yorumda bulundum abi senin gözünü korkutmuş diye Cem e :cat: birden gerizekalı hissettim kendimi :queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst