[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse herkese iyi akşamlar ben kaçar gene gelicem sayımız 2 ye katanmış olsun inş :) by by

caner nerde nezaman avcılar mı :queen: avcılar uyar ben ilhan1154ü kapar gelırım büük ihtimal ama tam belırlessın bana yaz yada bı topac ac noluo bızım buralara gelıosunuz :queen:

Ya arkadaslar bu restaurant'a gidiyonuz iyi eglenceler afiyet olsunda bu kadar insani alabilecek kapasitedemi burasi yahu nerden baksan 150 kisi olacaksiniz en az:cyclopsan

herkezı derdı baska oluo restaurantı gectım garipçeye sıgamıcaz bız bu gıdıste :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
bende gelmek istiyorum ama makine yok:cyclopsan. :pale: offf süper olurdu yaaa. ulen bi motor alamadım yaaa parasızlığın gözü kör olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende gelmek istiyorum ama makine yok:cyclopsan. :pale: offf süper olurdu yaaa. ulen bi motor alamadım yaaa parasızlığın gözü kör olsun.

inş alırsın sende enguzelını

süpürgenizdemi yok hocam? :p

o cadıya ozel yaa :queen::queen::queen::queen::queen:

ablacım anadoluda buluştuk sıra avrupa da avcılar sahilde buluşalım mangal yapalım çay içelim diyoruz önümüzdeki çarşamba ??

yakalım yakalım ama nerde yakcaz avcıların neresnde :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
gosterge yarin gelicek 300ytl masraf :( sence geliyomuyumdur?:salut:

geliyosun... dogru cevapmı? :p

ciddi ciddi bu kadar insan nasıl aynı anda hareket edicek acaba çok merak ediyorum nasıl geçicek diye :silent: Birde mikrofon yada ufak bir megafon lazım bence hani bu kadar insana ses duyurmak için :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

hayatım seslenmeye gerek yok yukarıdaki linkte guup sürüşü işaretleri yer alıyo öncü işaretlerle komut veriyo aradan arkaya dogru aynı işaret belirli aralıklarla devam ediyo en arkadakinin bile görmesi saglanıyo artcı ve öncü arasındaki irtibatı ise kesici dediğimiz arkadaşlar saglıyo görevli arkadaşlara dikkat edilir ve belirlenen düzenekte devam edilirse çok eglenceli bi sürüş olur :wiinkk:

bende gelmek istiyorum ama makine yok:cyclopsan. :pale: offf süper olurdu yaaa. ulen bi motor alamadım yaaa parasızlığın gözü kör olsun.

artcı olabilecegin bi arkadaşın varmı bakteri?
yoksa buluşma noktasına gel artcısı olmıyan biri seni alıcaktır kaskın yanında olsun ama :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
hayatım seslenmeye gerek yok yukarıdaki linkte guup sürüşü işaretleri yer alıyo öncü işaretlerle komut veriyo aradan arkaya dogru aynı işaret belirli aralıklarla devam ediyo en arkadakinin bile görmesi saglanıyo artcı ve öncü arasındaki irtibatı ise kesici dediğimiz arkadaşlar saglıyo görevli arkadaşlara dikkat edilir ve belirlenen düzenekte devam edilirse çok eglenceli bi sürüş olur :wiinkk:

ahhh ahhh çağlacım seni çok seviyorum :rendeer: Onu biliyorum hepsini okudum ezberledim hatta :mrgreen: Ama ordaki kargaşadan bahsediyorum ben kargaşa diyorum çünkü ben yanımda olacak E-M-R-E den paha biçiyorum mesela :p neyse ya umarım ben yanılıyorumdur :rendeer:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
görüşmek için avcılar ambarlı sahil uygun bir mekan:cat:
ben gelecegim fakat motosikletimi sattıgımdan dolayı yaya olarak gelecegim.
boş birisi olursa kaskımı yanıma alırım
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
olmadı cadının supurge 5kişilik :queen:

ben servis çekicem merak etme :queen:

ahhh ahhh çağlacım seni çok seviyorum :rendeer: Onu biliyorum hepsini okudum ezberledim hatta :mrgreen: Ama ordaki kargaşadan bahsediyorum ben kargaşa diyorum çünkü ben yanımda olacak E-M-R-E den paha biçiyorum mesela :p neyse ya umarım ben yanılıyorumdur :rendeer:

dedim ya kurallara uyuldugu sürece hiç bir kargaşa yaşanmaz hayatım :rendeer:
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
artcı olabilecegin bi arkadaşın varmı bakteri?
yoksa buluşma noktasına gel artcısı olmıyan biri seni alıcaktır kaskın yanında olsun ama :wiinkk:[/QUOTE]

ilgine tşk edrim cadı. fakat bir sorun daha var. benim kaskım da yoookk:silent: acaba artcı kaskı olan varmı? ( cokmu şey istedim)::utangac:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa üstüme iyilik saglık stopi teker ne oluyo ben apaçimiyim :p

gördüklerimi anlatırım ama ?? apaçimiyim falan dıodunda gecen bızım ewın ustunden teker yaparak gecıodun arkandan bagırdım stopie yaptın selam verdın sonra pati yaptın 2.vitese gecıncede gene tekere kalktın bunları solemımmm :queen:

artcı olabilecegin bi arkadaşın varmı bakteri?
yoksa buluşma noktasına gel artcısı olmıyan biri seni alıcaktır kaskın yanında olsun ama :wiinkk:

ilgine tşk edrim cadı. fakat bir sorun daha var. benim kaskım da yoookk:silent: acaba artcı kaskı olan varmı? ( cokmu şey istedim)::utangac:[/QUOTE]

galiba :p kaskı olan varsa getırır ya merak etme inş wardır :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
artcı olabilecegin bi arkadaşın varmı bakteri?
yoksa buluşma noktasına gel artcısı olmıyan biri seni alıcaktır kaskın yanında olsun ama :wiinkk:

ilgine tşk edrim cadı. fakat bir sorun daha var. benim kaskım da yoookk:silent: acaba artcı kaskı olan varmı? ( cokmu şey istedim)::utangac:[/QUOTE]

............. çıkarma bence....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst