Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse herkese iyi akşamlar ben kaçar gene gelicem sayımız 2 ye katanmış olsun inşby by
caner nerde nezaman avcılar mı :queen: avcılar uyar ben ilhan1154ü kapar gelırım büük ihtimal ama tam belırlessın bana yaz yada bı topac ac noluo bızım buralara gelıosunuz :queen:
Ya arkadaslar bu restaurant'a gidiyonuz iyi eglenceler afiyet olsunda bu kadar insani alabilecek kapasitedemi burasi yahu nerden baksan 150 kisi olacaksiniz en az:cyclopsan
herkezı derdı baska oluo restaurantı gectım garipçeye sıgamıcaz bız bu gıdıste :queen:
Son düzenleme: