[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
cadı süpürgenin markası ne :p

bide kaç beygir sormayı unutmuşum :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
süpürgem yaklaşık 4000 yıllık yani zamane markalarından değil özel el yapımı ozamana göre çok ince detaylara sahip kii günümüz süpürgelerinde bile olmıyan özellikleri hala cadılar dünyasında merakla inceleniyo :queen:



mesajın tamamını okudun dimi burçine :queen:

yok hamam bcek kısmını sildim :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
süpürgem yaklaşık 4000 yıllık yani zamane markalarından değil özel el yapımı ozamana göre çok ince detaylara sahip kii günümüz süpürgelerinde bile olmıyan özellikleri hala cadılar dünyasında merakla inceleniyo :queen:



mesajın tamamını okudun dimi burçine :queen:

KAç asırda bir servise götürüp bakım yaptırıyorsun süpürgeyi eğer fazla masraf çıkarıyorsa değiştiiiiiir:cat::queen::queen:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
vallahi bende katılmayı isterim ama benim motor modial zat 150 büyük motorlara yetişebilirmiyim orasını bilmem
tabi sizler için uygunsa
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
KAç asırda bir servise götürüp bakım yaptırıyorsun süpürgeyi eğer fazla masraf çıkarıyorsa değiştiiiiiir:cat::queen::queen:

kendim yapıyorum bakımlarını servise güvenemem anlamıyolar bu modelden :queen:

vallahi bende katılmayı isterim ama benim motor modial zat 150 büyük motorlara yetişebilirmiyim orasını bilmem
tabi sizler için uygunsa

motosikletinin markası modeli cc si hiç önemli değil gelmene seviniriz arkadaşım :rendeer:

hamam bocegıde ne sonunu okumadım ben abla senden beklemezdım:p:p:p:p

cidden okumadın mı :cyclopsan
yok yok ihtiyar bana bunu yapmaz :p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
kendim yapıyorum bakımlarını servise güvenemem anlamıyolar bu modelden :queen:



motosikletinin markası modeli cc si hiç önemli değil gelmene seviniriz arkadaşım :rendeer:



cidden okumadın mı :cyclopsan
yok yok ihtiyar bana bunu yapmaz :p

abla su ozelınden mesaj sıl atamıyorum cevap sana :pr::pr::pr:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
kendim yapıyorum bakımlarını servise güvenemem anlamıyolar bu modelden :queen:



motosikletinin markası modeli cc si hiç önemli değil gelmene seviniriz arkadaşım :rendeer:



cidden okumadın mı :cyclopsan
yok yok ihtiyar bana bunu yapmaz :p

Güzel de parçasını nereden getirttiriyorsun süpürgenin :queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst