- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #341
ben dün ona cevap yazdım abi deyim burdada kesecisine bağlı :queen:
:queen::queen::queen:
yine yeşillendi fındık dalları
ben dün ona cevap yazdım abi deyim burdada kesecisine bağlı :queen:
:queen::queen::queen:
yine yeşillendi fındık dalları![]()
cadı süpürgenin markası ne![]()
sor bakalım burçin ne düşünmüş hakkında senin :queen:
süpürgem yaklaşık 4000 yıllık yani zamane markalarından değil özel el yapımı ozamana göre çok ince detaylara sahip kii günümüz süpürgelerinde bile olmıyan özellikleri hala cadılar dünyasında merakla inceleniyo :queen:
mesajın tamamını okudun dimi burçine :queen:
yok hamam bcek kısmını sildim :queen:
süpürgem yaklaşık 4000 yıllık yani zamane markalarından değil özel el yapımı ozamana göre çok ince detaylara sahip kii günümüz süpürgelerinde bile olmıyan özellikleri hala cadılar dünyasında merakla inceleniyo :queen:
mesajın tamamını okudun dimi burçine :queen:
yok hamam bcek kısmını sildim :queen:
vallahi bende katılmayı isterim ama benim motor modial zat 150 büyük motorlara yetişebilirmiyim orasını bilmem
tabi sizler için uygunsa
KAç asırda bir servise götürüp bakım yaptırıyorsun süpürgeyi eğer fazla masraf çıkarıyorsa değiştiiiiiir:cat::queen::queen:
vallahi bende katılmayı isterim ama benim motor modial zat 150 büyük motorlara yetişebilirmiyim orasını bilmem
tabi sizler için uygunsa
hamam bocegıde ne sonunu okumadım ben abla senden beklemezdım![]()
kendim yapıyorum bakımlarını servise güvenemem anlamıyolar bu modelden :queen:
motosikletinin markası modeli cc si hiç önemli değil gelmene seviniriz arkadaşım :rendeer:
cidden okumadın mı :cyclopsan
yok yok ihtiyar bana bunu yapmaz![]()
vallahi bende katılmayı isterim ama benim motor modial zat 150 büyük motorlara yetişebilirmiyim orasını bilmem
tabi sizler için uygunsa
kendim yapıyorum bakımlarını servise güvenemem anlamıyolar bu modelden :queen:
motosikletinin markası modeli cc si hiç önemli değil gelmene seviniriz arkadaşım :rendeer:
cidden okumadın mı :cyclopsan
yok yok ihtiyar bana bunu yapmaz![]()
Hiç önemli değil bizim motorumuzda superlight 150 ve aramızda inan birkaç tane 150 zat zaten var ve sende gel deriz
Güzel de parçasını nereden getirttiriyorsun süpürgenin :queen::queen:
ilker bilet temin ettim iki tane aklında olsun fuar için arama :rendeer:
ilker bilet temin ettim iki tane aklında olsun fuar için arama :rendeer:
süpürgesi var da ne oluyorki hiç bi işe yaramıyor :bounce:
abla su ozelınden mesaj sıl atamıyorum cevap sanar:
r:
r:
Güzel de parçasını nereden getirttiriyorsun süpürgenin :queen::queen:
tamam sildim
en yakın ormandan elcagızlarımla topluyorum parçalarını :queen:
Eyvallah abi sağolasın bende bugün motoron dergisi alacaktım eve giderken![]()