[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
Herkeze Silivri'den Selamlar
Hava şartları güzel olursa bende gelmek isterim arkadaşlar.....
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
:p

yazık aglıo yeter cadı korktu senden :silent:bu sefer temellı kacıcak ustune gıtme:p:p:p:p:p:p

ben bişi yapmıyorum ki :cherry:

zor değil okadar ya bak ben bi aleykümselam dedim geçtim ;)

sen iyi anımıza denk geldin :p

Herkeze Silivri'den Selamlar
Hava şartları güzel olursa bende gelmek isterim arkadaşlar.....

hava güzel olucak umarım senide yanımızda görmekten mutlu oluruz :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
cadı....

büyük sevaba girdin...

gezi,yemek,dostlar,motorlar,yol...

allah beee.....

evet-evet gelmeyen; koyu fenerli olsun... yada rakip takımlı olsun,olsun işte bişeyler!!!!

:queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
henüz küçüküm ya belkide ondandır he ?

yaş önemli değil caner sen kalbinin büyüklüğünü darülaceze topiğiyle gösterdin kardeşim :rendeer:

Sevgili cadı şimdiden 10 puanım oldu ona göre hedefim 100 puan:cat:

100 aaa ben daha büyük hedeflerin var sanıyodum 100000 puan gibi :queen:

cadı....

büyük sevaba girdin...

gezi,yemek,dostlar,motorlar,yol...

allah beee.....

evet-evet gelmeyen; koyu fenerli olsun... yada rakip takımlı olsun,olsun işte bişeyler!!!!

:queen::queen::queen:

gelmiyen kurbaga olucak (itina ile kurbagaya çeviricem) :queen:

bu söze gelenir ayberk :mrgreen: :mrgreen:

senin gelmeme lüksün mü var emre alıcan banuyu gelcen okadar :p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
oooo başlık açılmış benim habarım yok :cyclopsan

tarih itibarıyle çalışma sistemimi bilmediğimden net cevap veremedim,ama gelecek olanların pişman olmayacağı bir mekan:cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ne bileyim seni ben insaflı cadı zannetmiştim sınavı 100 üzerinden yapar diyodum şimdi kötü oldu işte 100000 puan toplamaya ömrüm vefa etmez ne ölcek şimcik:queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
oooo başlık açılmış benim habarım yok :cyclopsan

tarih itibarıyle çalışma sistemimi bilmediğimden net cevap veremedim,ama gelecek olanların pişman olmayacağı bir mekan:cat:

daha çok zaman var ayarlarsın babaçi :rendeer:

Pazara denk geliyor di mi :silent: :pale:

evet nisanın 2. pazarı :wiinkk:

Ne bileyim seni ben insaflı cadı zannetmiştim sınavı 100 üzerinden yapar diyodum şimdi kötü oldu işte 100000 puan toplamaya ömrüm vefa etmez ne ölcek şimcik:queen:

iyice piskopata bagladın sen ama :queen:
korkma geçersin sınavı :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst