- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #101
Güzeeeeeeeeel espiri:queen: ozaman korkutmayın canım zaten kaç zamandır kendi nickimden bile korkuyorum aaaaaa:mrgreen:
:queen::queen::queen:
Güzeeeeeeeeel espiri:queen: ozaman korkutmayın canım zaten kaç zamandır kendi nickimden bile korkuyorum aaaaaa:mrgreen:
bak yaa sen şimdiden aglarsan bu sınavı zor atlatırsın![]()
yazık aglıo yeter cadı korktu senden :silent:bu sefer temellı kacıcak ustune gıtme![]()
Deriz caner kardeşim inşallah alınır selamımız.:queen:zor değil okadar ya bak ben bi aleykümselam dedim geçtim![]()
Hayır bizde yoktur kaçmak sonuna kadar mücadeleye devam:bounce:
yazık aglıo yeter cadı korktu senden :silent:bu sefer temellı kacıcak ustune gıtme![]()
zor değil okadar ya bak ben bi aleykümselam dedim geçtim![]()
Herkeze Silivri'den Selamlar
Hava şartları güzel olursa bende gelmek isterim arkadaşlar.....
ben bişi yapmıyorum ki :cherry:
sen iyi anımıza denk geldin
hava güzel olucak umarım senide yanımızda görmekten mutlu oluruz :rendeer:
Herkeze Silivri'den Selamlar
Hava şartları güzel olursa bende gelmek isterim arkadaşlar.....
henüz küçüküm ya belkide ondandır he ?
Sevgili cadı şimdiden 10 puanım oldu ona göre hedefim 100 puan:cat:
cadı....
büyük sevaba girdin...
gezi,yemek,dostlar,motorlar,yol...
allah beee.....
evet-evet gelmeyen; koyu fenerli olsun... yada rakip takımlı olsun,olsun işte bişeyler!!!!
:queen::queen::queen:
bu söze gelenir ayberk :mrgreen: :mrgreen:
yaş önemli değil caner sen kalbinin büyüklüğünü darülaceze topiğiyle gösterdin kardeşim :rendeer:
oooo başlık açılmış benim habarım yok :cyclopsan
tarih itibarıyle çalışma sistemimi bilmediğimden net cevap veremedim,ama gelecek olanların pişman olmayacağı bir mekan:cat:
Pazara denk geliyor di mi :silent:ale:
Ne bileyim seni ben insaflı cadı zannetmiştim sınavı 100 üzerinden yapar diyodum şimdi kötü oldu işte 100000 puan toplamaya ömrüm vefa etmez ne ölcek şimcik:queen: