- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
selam
bana ve cadı yakızanlar olmuş
hepsinden af diliyorumelde olmayan nedenlerden dolayı görüşemedik
:rendeer:
Abilerin bitanesi artık Garipçede inş tanısıcaz dimi![]()
hoşgeldin aygül
selam
bana ve cadı yakızanlar olmuş
hepsinden af diliyorumelde olmayan nedenlerden dolayı görüşemedik
:rendeer:
Abilerin bitanesi artık Garipçede inş tanısıcaz dimi![]()
benden yana kızgınlık yok :wiinkk:
hoşgeldin aygül
v.aleykümselam
a.selam hell hoş geldin
a.s abi hoşgeldin
mesaj sayısı dikkatimi çekti cem abi başa baş gidiyoruz senle![]()
peki
hoşbuldum![]()
selam
bana ve cadı yakızanlar olmuş
hepsinden af diliyorumelde olmayan nedenlerden dolayı görüşemedik
:rendeer:
Abilerin bitanesi artık Garipçede inş tanısıcaz dimi![]()
naber kız satışçı dedikoducu
hoşgeldin aygülcüm nasılsın:rendeer:
selammmmm.........
v.aleykümselam
a.selam hell hoş geldin
selam
bana ve cadı yakızanlar olmuş
hepsinden af diliyorumelde olmayan nedenlerden dolayı görüşemedik
:rendeer:
Abilerin bitanesi artık Garipçede inş tanısıcaz dimi![]()
aaaaaaaa :cyclopsan ben mi :mrgreen:
cem cim öle olmadı o biz sizi bekledik siz gelmediniz :salut:
doğal olarak mercimek köftelerini tek yedim![]()
A.s Hepiniz oş geldiniz be:rendeer::queen:
yaaaa boşversene sen bizi beklemişler sen onu benim kaskıma anlat...
4 de yatıp 7 de kalkan biri nasılsa öyleyim canım :queen:
ama çok güzeldi ya
sen nasıl oldun :silent:
kötüyüm.... saat 10da eve anca geldim agrı kesici filan aldım ama hala aynıale:
yarım saat kadar kestirdim ondada gittim motor aldım hemide ss :cherry: rüyalarıma giriyo artık![]()
kötüyüm.... saat 10da eve anca geldim agrı kesici filan aldım ama hala aynıale:
yarım saat kadar kestirdim ondada gittim motor aldım hemide ss :cherry: rüyalarıma giriyo artık![]()
kötüyüm.... saat 10da eve anca geldim agrı kesici filan aldım ama hala aynıale:
yarım saat kadar kestirdim ondada gittim motor aldım hemide ss :cherry: rüyalarıma giriyo artık![]()
hoşbulduk
cadı sen de bari bişiler ya
aaa gürkan abiye sor o zaman :wiinkk:
cadı ne dicek bana...
herşey olmuş bitmiş bizi arıyosunuz...
cadı ne dicek bana...
herşey olmuş bitmiş bizi arıyosunuz...
r:
r:
r:
cemcim biz 10 da yeşim abladaydık düşün artık
uyuzzzzzzzzzzzzzzz................
ne aldın ne aldın :silent:
Şimdi iyisin ya :cat:
cadı ne dicek bana...
herşey olmuş bitmiş bizi arıyosunuz...