- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
hasan o sevdadan bence vaz geç araç varsa olurda otobüs falan cok zor olur senin için derim ben :rendeer:
bak şindi kaşınıyorum he pazar günü kahvaltımı yapsak ne dersiniz![]()
ben oraya gelip sonrada geri dönmeyi düşünüyorsum sadece ama