[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
pm'den yazdım telefon numarasını ben çıkıyorum şimdi

dikkat edin kendinize millet..

Hoşçakal obamacı:p

sana degilde deniz ve anasına acırım yani yorulurlar yol uzak yani otobüsle cekilmez senin ordan ayberk orası:bounce:

dinle sen beni :rendeer:



ben yazarım gelicek olanlar zaten belli yoksa kendi ken dime kahvaltı çekilmiyor:bounce::rendeer:

O zaman nerede buluşalım Gürkan abi saat kaçta birde.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
valla ben cumartesi günü alper abi nin dükkana uğrayabilirim gibi gözüküyor oda kesin değil yani bakalım size iyi eğlenceler :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
selam
bana ve cadı ya :) kızanlar olmuş :):)
hepsinden af diliyorum :) elde olmayan nedenlerden dolayı görüşemedik
:rendeer:

Abilerin bitanesi artık Garipçede inş tanısıcaz dimi :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst