- Katılım
- 11 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,104
- Konu Yazar
- #1
Evet Arkadaşlar Bizim Zealsun Zs150-19 kullanan arkadaşlarımız arasında düzenlediğimiz orta çaplı bi gezimiz var.Siz dostlarımızdan da katılmak isteyenler olursa bizi sevindirirsiniz.Pazar hava güzel olacak şeklinde tahminler.Anca Cumartesi gecesi havada ekstra bi değişiklik olmazsa Pazar sabahı yollardayız allhın izniyle...
Özellikle Beylikdüzü-Büyükçekmece-Selimpaşa-Silivri-Avcılar bölgelerinde boş boş gezen arkadaşlara duyrulur..
Gideceğimiz mekan karaburun.Karadeniz sahiline doğru uzanacağız.Havalar henüz yeterince soğumamışken sahil kıyısı olan bölgelere sürmeyi öncelikli düşünüyorum.Hatta koşullar yeterince uygun olursa yüzmek isteyenler hazrlıklı gelebilirler diyorum.
Aşağıdaki haritadan da görüleceği gibiBüyükçekmece hadımköy sapağından gireceğiz.(G) ile işaretli alandan E5 ten ayrılıyoruz.Sarı çizgili devlet yolu üzerinden takip edip G2 yazan kısımdan devam ediyoruz.İşte benim takıldığım 5 km yol burası burda çalışma var.Sağdan arnavutköy yolundan da bağlanabiliriz ancak yol uzar.Ve son olarak G3 girişinden sağa durusu mevkiine ordanda ara yollardan karaburuna çıkacağız.
Sahile giderken piknik alanları da mevcutmuş.Deniz manzarası gerçekten güzel.Aşağıda yolun belli kısımlarından resimler mevcut.Dönüş yolunda çatalcayı da turlayıp anayola dönebiliriz.
Gideceğimiz mevkiye ait ön çalışma sonrası edinilmiş pozlar aşağıda
İşte Resimler
Oruç tutacak olan arkadaşlarımın hazırlıklı gelmesi tavsiyemdir.Herkes kumanyasını çantalarına yüklesin.Aburcuburu içecekleri bol tutalım.
Tamir takımlarınız,ilk yardım çantanız,fişek tabancanız falan da bulunsun.Ben de uydu telefonu bulunduracağım:queen::queen:
Fazla hızlı sürmeyeceğiz acemi arkadaşlar dert etmesin.Amaç gezi yarış falan düşünen gelmesin zaten.
Buluşma yeri Aynı yer....
Beylikdüzü Bauhaus Otoparkı
23 Eylül Pazar Sabah Saat 11:00
Saat 11:30 dak bekleyeceğiz.Sonra gazlarız....
Bu sefer daha çok kişi olalım lütfen.
Katılım Listesi....
August
-CRiminAL-
muratdiksöz
murky
nOvaRix
izzmarit
(Güncellenecek....)
Bana ulaşmak isteyenler
05357197716
Hadi bitirelim şu işi
Not:Arkadaşlar şimdi ben bunu sadece bizim topiğe yayınladım.Ama eğer kabul ederseniz Cbr 125 li bi arkadaşım da geziye katılmak ister.Tabi ortak kararlaştırırsak siz de motorlu arkadaşlarınızı getirebilirsiniz.Dilerseniz bu geziyi genişletip duyurularda da tanıtabiliriz.Tekliflere açığım
Özellikle Beylikdüzü-Büyükçekmece-Selimpaşa-Silivri-Avcılar bölgelerinde boş boş gezen arkadaşlara duyrulur..
Gideceğimiz mekan karaburun.Karadeniz sahiline doğru uzanacağız.Havalar henüz yeterince soğumamışken sahil kıyısı olan bölgelere sürmeyi öncelikli düşünüyorum.Hatta koşullar yeterince uygun olursa yüzmek isteyenler hazrlıklı gelebilirler diyorum.
Aşağıdaki haritadan da görüleceği gibiBüyükçekmece hadımköy sapağından gireceğiz.(G) ile işaretli alandan E5 ten ayrılıyoruz.Sarı çizgili devlet yolu üzerinden takip edip G2 yazan kısımdan devam ediyoruz.İşte benim takıldığım 5 km yol burası burda çalışma var.Sağdan arnavutköy yolundan da bağlanabiliriz ancak yol uzar.Ve son olarak G3 girişinden sağa durusu mevkiine ordanda ara yollardan karaburuna çıkacağız.
Sahile giderken piknik alanları da mevcutmuş.Deniz manzarası gerçekten güzel.Aşağıda yolun belli kısımlarından resimler mevcut.Dönüş yolunda çatalcayı da turlayıp anayola dönebiliriz.
Gideceğimiz mevkiye ait ön çalışma sonrası edinilmiş pozlar aşağıda
İşte Resimler
Oruç tutacak olan arkadaşlarımın hazırlıklı gelmesi tavsiyemdir.Herkes kumanyasını çantalarına yüklesin.Aburcuburu içecekleri bol tutalım.
Tamir takımlarınız,ilk yardım çantanız,fişek tabancanız falan da bulunsun.Ben de uydu telefonu bulunduracağım:queen::queen:
Fazla hızlı sürmeyeceğiz acemi arkadaşlar dert etmesin.Amaç gezi yarış falan düşünen gelmesin zaten.
Buluşma yeri Aynı yer....
Beylikdüzü Bauhaus Otoparkı
23 Eylül Pazar Sabah Saat 11:00
Saat 11:30 dak bekleyeceğiz.Sonra gazlarız....
Bu sefer daha çok kişi olalım lütfen.
Katılım Listesi....
August
-CRiminAL-
muratdiksöz
murky
nOvaRix
izzmarit
(Güncellenecek....)
Bana ulaşmak isteyenler
05357197716
Hadi bitirelim şu işi
Not:Arkadaşlar şimdi ben bunu sadece bizim topiğe yayınladım.Ama eğer kabul ederseniz Cbr 125 li bi arkadaşım da geziye katılmak ister.Tabi ortak kararlaştırırsak siz de motorlu arkadaşlarınızı getirebilirsiniz.Dilerseniz bu geziyi genişletip duyurularda da tanıtabiliriz.Tekliflere açığım