[İstanbul MT] 30 Eylül Pazar Durusu Karaburun Gezisi

Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Evet Arkadaşlar Bizim Zealsun Zs150-19 kullanan arkadaşlarımız arasında düzenlediğimiz orta çaplı bi gezimiz var.Siz dostlarımızdan da katılmak isteyenler olursa bizi sevindirirsiniz.Pazar hava güzel olacak şeklinde tahminler.Anca Cumartesi gecesi havada ekstra bi değişiklik olmazsa Pazar sabahı yollardayız allhın izniyle...
Özellikle Beylikdüzü-Büyükçekmece-Selimpaşa-Silivri-Avcılar bölgelerinde boş boş gezen arkadaşlara duyrulur..:)

Gideceğimiz mekan karaburun.Karadeniz sahiline doğru uzanacağız.Havalar henüz yeterince soğumamışken sahil kıyısı olan bölgelere sürmeyi öncelikli düşünüyorum.Hatta koşullar yeterince uygun olursa yüzmek isteyenler hazrlıklı gelebilirler diyorum.
Aşağıdaki haritadan da görüleceği gibiBüyükçekmece hadımköy sapağından gireceğiz.(G) ile işaretli alandan E5 ten ayrılıyoruz.Sarı çizgili devlet yolu üzerinden takip edip G2 yazan kısımdan devam ediyoruz.İşte benim takıldığım 5 km yol burası burda çalışma var.Sağdan arnavutköy yolundan da bağlanabiliriz ancak yol uzar.Ve son olarak G3 girişinden sağa durusu mevkiine ordanda ara yollardan karaburuna çıkacağız.

22758964zh7.jpg



Sahile giderken piknik alanları da mevcutmuş.Deniz manzarası gerçekten güzel.Aşağıda yolun belli kısımlarından resimler mevcut.Dönüş yolunda çatalcayı da turlayıp anayola dönebiliriz.

Gideceğimiz mevkiye ait ön çalışma sonrası edinilmiş pozlar aşağıda


İşte Resimler
img0512smallmv0.jpg

img0514smallxh0.jpg

img0515smallql8.jpg

img0516smallry2.jpg

img0520smallpm3.jpg

img0519smallfi5.jpg

img0517smallum3.jpg


Oruç tutacak olan arkadaşlarımın hazırlıklı gelmesi tavsiyemdir.Herkes kumanyasını çantalarına yüklesin.Aburcuburu içecekleri bol tutalım.:)
Tamir takımlarınız,ilk yardım çantanız,fişek tabancanız falan da bulunsun.Ben de uydu telefonu bulunduracağım:queen::queen:

Fazla hızlı sürmeyeceğiz acemi arkadaşlar dert etmesin.Amaç gezi yarış falan düşünen gelmesin zaten.


Buluşma yeri Aynı yer....
Beylikdüzü Bauhaus Otoparkı
23 Eylül Pazar Sabah Saat 11:00

Saat 11:30 dak bekleyeceğiz.Sonra gazlarız....
Bu sefer daha çok kişi olalım lütfen.
Katılım Listesi....
August
-CRiminAL-
muratdiksöz
murky
nOvaRix
izzmarit

(Güncellenecek....)
Bana ulaşmak isteyenler

05357197716

Hadi bitirelim şu işi

Not:Arkadaşlar şimdi ben bunu sadece bizim topiğe yayınladım.Ama eğer kabul ederseniz Cbr 125 li bi arkadaşım da geziye katılmak ister.Tabi ortak kararlaştırırsak siz de motorlu arkadaşlarınızı getirebilirsiniz.Dilerseniz bu geziyi genişletip duyurularda da tanıtabiliriz.Tekliflere açığım
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
-Criminal-
August
muratdiksöz
izzmarit
NoVariX
Murky
kenya
dorlion
neveragain34
stubborn
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Cuma Cumartesi yağışlı pazar parçalı bulutlu 23 derece.Şu anda durum bu şekilde
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söz vermiyimde abicim eğer yarışlara gidemezsem ve o güne kadar motosikletimi toplarsam gelicem
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Arkadaşlar malum gezimiz geçen haftaki hava muhalefeti sebebiyle yapılamamıştı.Bu pazar kısmetse yollardayız.Tüm gelmek isteyenleri bekleriz.
Anadolu yakasından gelen arkadaşlara Harem Sirkeci arabalı vapurunu kullanacaklar.
İlk Nokta Harem.
2.Nokta sirkeci benzin istasyonunun önü.
Sahil yolundan küçükçekmeceye çıkılacak.
3. Nokta Beylikdüzü Bauhaus otoparkı.
Ordan da devam edeceğiz.Dönüşte çatalca mağaralar tarafına geçebiliriz.Artk rüzgar nereye eserse


Gelmek isteyenler msne eklesin beni detay yapalım...
[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aslında motorlu bi arkadaşımla plan yapmıştık ama onun dediği yere değilde rotayı çevirttirebilirsem bende size katılırım.Havaların ne yapacağı belli değil değerlendirmek lazım:cat:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar hareket varmı ben sizlere katılayım:)
neyse dediğiniz saate bahausta olurum aranıza alırsanız bende gelirim.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
GELMEYENLER ÇOK ŞEY KAÇIRDILAR

Evet 3 ayrı objektiften yaptığımız gezinin çeşitli fotolarını yayınlıyorum arkadaşlar.Hakikaten yorulmuşuz.Bacaklarım tutmuyo valla......

Önce Biraz Manzara

picture0300hg9.jpg

picture0301su7.jpg

picture0304ce5.jpg

picture0305wf1.jpg

1003399tu4.jpg

1003386rn2.jpg


Biraz Motorlar.....

1003382st3.jpg

1003388id1.jpg


Yollarda durup Çekilen Bazı toplu Resimlerimiz

1003360vu7.jpg

1003364ig9.jpg

1003369iq6.jpg

1003371yn8.jpg

1003368cl2.jpg

dsc02005fn8.jpg

dsc02007xt7.jpg

dsc02021ob8.jpg


Karaburun ve Plajdan Türlü aksiyon içeren Resimlerimiz

picture0302hk4.jpg

picture0303os0.jpg

dsc02075hi4.jpg

dsc02028ju0.jpg

dsc02096ne7.jpg

dsc02104lf2.jpg

dsc02130fx5.jpg


Meşhur Uçan Teneke Super Tenere 750 Mustafa Abimiz ve Tatlı kızı....

1003363ia1.jpg

1003375te9.jpg


Terkos Orman Yolunda Kaya Kaya İlerleme Çabalarımız


picture0306xk4.jpg

picture0307ue9.jpg

dsc02144bh6.jpg

dsc02152mv1.jpg


Ve upuzuuuuun ve kaymak gibi devlet yollarında motorun son sürat denemelerini yapıp rüzgardan haşat oluşumuz sonrasında Çatalca İnceiz.....Kimsenin olmadığı insan olmayan yollarda sürat güzeldi ve sonrasında orman havası


1003379yi1.jpg

1003395cw0.jpg

1003385jp0.jpg


Tekrar Görüşmek üzere
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar birkaç fotoda ben ekleyim gerçekten güzel bi gün geçirdim sizlerle.
işte ilk beylidüzü çıkışımız.tabi beni pek göremessiniz ama siz güzel poz oluşturdunuz.
kpel495fl8.jpg

burası hadımköy gişelerine doğuru
kpel496lq6.jpg


burasıda hadımköy girişi virajda iyi görünüyo herkez:cat:
kpel497di2.jpg

burasıda karaburun sahile inişimiz.
kpel500bt3.jpg

ve cruser ci arkadaşlar bu sefer bana ayak uydurup biraz toprak ve kumda gidelim dediler:cat:
kpel501vr4.jpg

kpel502al9.jpg

ve işte ben ve kızım.
kpel504tj4.jpg

işte benim biricik kızım ilerde iyi bi motorcu olucak galiba:cherry:
kpel499oj0.jpg

kpel508an8.jpg

ve işte mağralar sizce neye benziyo bende fotoyu çekerken fark ettim bu ilginç görüntüyü:cat:
kpel506gm5.jpg

buda son kare.
kpel509hq4.jpg

katılan herkeze teşekürler benim ve kızım için iyi bir gezi oldu hem tanışıp kaynaştık hemde kızımım içim ilk uzun sayılacak yolculuğunu yapmış oldu.:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
paylaşım için teşekkurler hakikatten magara çok sakat bakıyor birde o kadar motorun markası aynı o çok hoşuma gitti
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam arkadaşlar, güzel bir gezi yapmışsınız. Terkoz ve civarı gerçekten de çok güzel yerlerdir. İnciğiz mağaralarını da güzel fotoğraflamışsın. Uçan teneke dostum.
Görüşmek üzere Hoşçakalın.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Çok güzel gezi, fotoğraflar ve Zealsunlar güzel görünüyor.
Bu arada o mağarada Kızılmaske'ye filan rastlamadınız değil mi?
Ormanda Fantom 10 Zealsun gücündedir zira...:queen:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
119
anaa uçan teneke abi süper resimler ya harbiden demek arkadan gelirken boş gelmedin hehe eline sağlık.. haftasonu buluşabilirsek bu yakayada bekleriz mutlaka :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst