İstanbul - Çanakkale 320 km.

Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
54
Kardeş 17 Mayıstan beri sesleniyorum. ( http://www.motosiklet.net/forum/etk...i-planliyorum-eslik-etmek-isteyen-var-mi.html ) keşke önceden iletişimimiz olsaydı da beraber gazlasaydık ne güzel olurdu...

Sitede yeni olmasaydım görürdüm aslında :) Ama işte malum yeni olunca pek bilemiyorum nerde ne var , neyse sağlık olsun ne edelim :D Artık çanakkaleden biryerlere gideriz organizasyon hazırlayıp .

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

valla benim makinayla bi uzun yol yapma niyetim var ama daha kısmet olmadı :silent:
en kısa zamanda bende bi istanbul-ayvalık ve ya istanbul-çanakkale yapasım var.
maşalklah tekerinize sağlık...
Eray üstad sen benle baya ilgilenmiştin destro alıcağım zaman tekrar teşekkürler. Walla birlikte yolculuk yapmayı bende isterim yanımda bir destro ile :)
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
291
bir kaç yerde war polis gelibolu girişinde arasıra çevirme yapıyor kesan giriş ve çıkışında genelde polis war
 
Katılım
31 Ocak 2012
Mesajlar
97
Selam Arkadaşlar,Nasip olursa arkadaşlar 30 haziran da bizde 4 arkadaş o yollarda olacağız.eskişehir,bandırma lapseki,gelibolu,keşandan kapıkuleden bulgaristan üzeri,yunanistan.eğer katılmak isteyen arkadaşlar olursa.bu güzekahların birinde buluşup bize katılabilirler.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
köfte yediğin yer aydık değil,aydık tesislerinin yanındaki yayoba :)yayoba da durmuşsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst