Kardeş 17 Mayıstan beri sesleniyorum. ( http://www.motosiklet.net/forum/etk...i-planliyorum-eslik-etmek-isteyen-var-mi.html ) keşke önceden iletişimimiz olsaydı da beraber gazlasaydık ne güzel olurdu...
Sitede yeni olmasaydım görürdüm aslında
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
Eray üstad sen benle baya ilgilenmiştin destro alıcağım zaman tekrar teşekkürler. Walla birlikte yolculuk yapmayı bende isterim yanımda bir destro ilevalla benim makinayla bi uzun yol yapma niyetim var ama daha kısmet olmadı :silent:
en kısa zamanda bende bi istanbul-ayvalık ve ya istanbul-çanakkale yapasım var.
maşalklah tekerinize sağlık...