- Katılım
- 10 Şub 2006
- Mesajlar
- 426
- Konu Yazar
- #1
19 mart pazar günü bir tanışma ve eğitim toplantısına ne dersiniz arkadaşlar!örneğin saat 12:00 de pendik sahildeki otobüs durağında buluşup,motor tecrübesi benim gibi zayıf olan arkadaşlar tecrübeli arkadaşlarımızn gözetiminde eğitim yapıp sonrada hepberaber tuzla ya köfte yemeye gitsek? cevaplarınızı bekliyorum.tşk.