ist MT 13 mayıs kefken gezisi

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
36
ya üstadlar maşaallah baya iyi gezmiş siniz o virajlı yolların tadıda başkadır yol üstünde gözleme ve çayların tadıda başkadır nice gezilere yolunuz açık olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst