Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 5 Ağu 2007
- Mesajlar
- 577
- Konu Yazar
- #1
Selam,
işpark ( https://borcsorgula.ispark.com.tr/ ) otoparklarınıda hiç park etmedim, ancak yinede bana borç çıkarmış, ( sıfır motosiklet ve plaka mayıs 2015 trafiğe çıkışlı ) Hadi 2015 öncesi belki plakanın kayıtlı olduğu bir araca aittir.
Ama bugün motosiklet evin yanında aylık abonmanı olduğum otoparkta (iş park ile alakası olmayan 3. parti otopark) daha dışarı çıkarmadım, fakat işpark bana park ücreti yazmış.
Şimdi İkinci biri plakayı mı kullanıyor? yoksa işpark çalışanları sallama işmi yapıyor yada işparkın kendisimi bu alavere dalaverenin içinde.
Bi plakalarınızı sorgulayın, bakalım neler çıkacak?
Not: işpark ulaşım formunu konu ile alakalı olacak şekilde doldurup gönderdim, yanıt bekliyorum.
işpark ( https://borcsorgula.ispark.com.tr/ ) otoparklarınıda hiç park etmedim, ancak yinede bana borç çıkarmış, ( sıfır motosiklet ve plaka mayıs 2015 trafiğe çıkışlı ) Hadi 2015 öncesi belki plakanın kayıtlı olduğu bir araca aittir.
Ama bugün motosiklet evin yanında aylık abonmanı olduğum otoparkta (iş park ile alakası olmayan 3. parti otopark) daha dışarı çıkarmadım, fakat işpark bana park ücreti yazmış.
Şimdi İkinci biri plakayı mı kullanıyor? yoksa işpark çalışanları sallama işmi yapıyor yada işparkın kendisimi bu alavere dalaverenin içinde.
Bi plakalarınızı sorgulayın, bakalım neler çıkacak?
Not: işpark ulaşım formunu konu ile alakalı olacak şekilde doldurup gönderdim, yanıt bekliyorum.
Son düzenleme: