işpark tabeladan geçiriyor mu? yoksa başka biri benim plakayımı kullanıyor?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Selam,

işpark ( https://borcsorgula.ispark.com.tr/ ) otoparklarınıda hiç park etmedim, ancak yinede bana borç çıkarmış, ( sıfır motosiklet ve plaka mayıs 2015 trafiğe çıkışlı ) Hadi 2015 öncesi belki plakanın kayıtlı olduğu bir araca aittir.

Ama bugün motosiklet evin yanında aylık abonmanı olduğum otoparkta (iş park ile alakası olmayan 3. parti otopark) daha dışarı çıkarmadım, fakat işpark bana park ücreti yazmış.

Şimdi İkinci biri plakayı mı kullanıyor? yoksa işpark çalışanları sallama işmi yapıyor yada işparkın kendisimi bu alavere dalaverenin içinde.


Bi plakalarınızı sorgulayın, bakalım neler çıkacak?

Not: işpark ulaşım formunu konu ile alakalı olacak şekilde doldurup gönderdim, yanıt bekliyorum.

qyiuqv.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
Merhaba ben de sizin durumu görünce kontrol ettim ve şu şekilde bir sonuçla karşılaştım.

TPzZPP.png


Sıkıntı şu ki, benim motorum 2013 Mart trafiğe çıkışlı ve motorumu sıfır olarak satın almıştım. Dolayısıyla bu borç bana ait değil. Peki ne yapacağız?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Merhaba ben de sizin durumu görünce kontrol ettim ve şu şekilde bir sonuçla karşılaştım.

http://i.cubeupload.com/TPzZPP.png

Sıkıntı şu ki, benim motorum 2013 Mart trafiğe çıkışlı ve motorumu sıfır olarak satın almıştım. Dolayısıyla bu borç bana ait değil. Peki ne yapacağız?

Tarih aralıklarını karşılaştırdığımda tuttuklarına çakmışlar gibi. Bi görsel sayısı artsın. Ona göre bakalım neler olacak.
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ispark in ceza yazma yetkisi yok.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
site sahte bi ara bende bakmıştım baya borç çıkmıştı hiç gitmediğim yerlerden.
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
site sahte bi ara bende bakmıştım baya borç çıkmıştı hiç gitmediğim yerlerden.

Site sahte demişsiniz ama bence sahte falan değil, çok detaylı ve doğru bilgiler yer alıyor. Hatta ücret tarifelerini falan haritayla göstermişler. Açıkçası dolandırıcı olsam bu kadar detayla uğraşmam... Ayrıca site uzantısı .com.tr şeklinde. İspark'ın bilinen başka bir sitesi de yok zaten.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ispark sallıyor plakaları. tarih belli değil, yer belli değil, ne olduğu belli değil. ödemeyin gitsin.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Fart etmeden isparka ait bir kaldırıma park etmişsinizdir, memur da plakanıza yazmıştır. Kesilen ceza değil park ücreti. Ödeyip ödememek size kalmış. Satışa vs engel değil. İspark peşine düşer mi bilinmez. İspatlaması da çok zor. " O tarihte oraya park etmişsin" " Hayır etmedim".. bitti.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
ispark in ceza yazma yetkisi yok.
yetki yok fakat şansa plakamı kullanan şahsı yakalamış olabilir mi? Asıl amacım bunu tespit etmek.

site sahte bi ara bende bakmıştım baya borç çıkmıştı hiç gitmediğim yerlerden.
websitesi işparkın.


ispark sallıyor plakaları. tarih belli değil, yer belli değil, ne olduğu belli değil. ödemeyin gitsin.
Ödemeyeceğim zaten, sadece sahte plaka olma olasılığı canımı sıkıyor.

Fart etmeden isparka ait bir kaldırıma park etmişsinizdir, memur da plakanıza yazmıştır. Kesilen ceza değil park ücreti. Ödeyip ödememek size kalmış. Satışa vs engel değil. İspark peşine düşer mi bilinmez. İspatlaması da çok zor. " O tarihte oraya park etmişsin" " Hayır etmedim".. bitti.
Abicim gözünden kaçtı herhalde, motosiklet abonmanı olduğum iş park ile alakası olmayan otoparkta olmasına rağmen işpark bambaşka bi konumda aracımı parkettiğim için park ücreti yazmış.


Gönderdiğim mesaja gelen yanıt
Sn. 000000 Kurumumuz el terminali kullanımına başladığı tarihten itibaren parklanmalarınız sistem tarafından kayıt altına alınmaktadır. Personelimizin el terminali aracılığıyla girmiş olduğu veriler anında database sistemine (Bilgi teknolojileri sistemi) kaydolmaktadır ve yine bu veriler ana merkezden denetlenmektedir. Kullanılan birçok aracın plakalarının devredilerek sıfır araçlara takılması sebebiyle eski kullanıcıların otopark borçları sorgulamada görülebilmektedir. https://borcsorgula.ispark.com.tr/ linkinde belirtilen ödeme noktalarından Pazar günü hariç 6 gün 18.00’ a kadar ruhsatınızı ibraz ederek parklanma detaylarınızı (Gün, Saat, Dakika bazında) öğrenebilirsiniz. Dilerseniz 0 216 635 00 99 (2345, 2346, 2347) numaralı hattan Müşteri Hizmetleri birimiyle de parklanma detaylarınız ve itirazınız ile ilgili görüşebilirsiniz.

Yarın ya arayıp, yada gidip işin aslı astarını öğrenir buraya yazarım.
 
Katılım
13 Şub 2015
Mesajlar
66
Yanlış plaka sorgulaması yapmışım şimdi borç yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Bir ara DOĞU'Daki bir vatandaşa İSTANBUL BOĞAZ KÖPRÜSÜNDEN KAÇAK GEÇİŞ ücreti cezası gelmişti,

VE ADAM İSTANBULU SADECE TELEVİZYONDA GÖRÜYORmuş :)
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
13
Bizim traktore kopruden kacak gecis cezasi gelmisti :queen: Catalca'dan traktorle gidip kopruden gecebiliyorum :)
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2013 ten bugüne park ücretlerini gösteriyor o tablo. Siz 2015 te aldıysanız ve ispark kullanmadıysanız sizden önceki araca ait bir borçtur. Plaka değişikliği yapıldığı zaman boşa çıkan plakalar sıfır araçlara verilebiliyor. ruhsatta yazan tescil tarihinden önce ise hiçbirşey yapmanıza gerek yok borç sizin değil. Gidip de benim plakaya borç çıkıyo diye sorarsanız sizden tahsil etmeye kalkarlar, eşşeğin aklına karpuz kabuğu getirmeyin.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Rahmetli babamın ve kendi arabamı kontrol ettim ikisinde de 6 tl borç gözüküyor ki bizim isparka parkedip ödeme yapmadığımız zaman olması mümkün değil. Uydurma tamamen . Çok istiyorlarsa alsınlar sıkıysa , iyice deli dumrula çevirmişler işi. Kanıtlayabiliyorlarsa alsınlar hadi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst