IRC WINTER GRIP kış lastiği

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bendede su an cizgılı var ama desenını sevmıyorum başka desen olsun istiyordum.ayrıca bu lastıklerın fıyatları ne kadar?

Bayide kış lastiği, ön 47 arka 60 dedi, şamyelli diye belirttim ama tubeless de olabilir.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
tubeless yapmak sadece sıbobun değişmesıyle oluyor ben dusunmustum bi arkadasa yaptırdık verım alamadı sonra vazgectım lastık değiştirecegımde onerir mısın?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tubeless yapmak sadece sıbobun değişmesıyle oluyor ben dusunmustum bi arkadasa yaptırdık verım alamadı sonra vazgectım lastık değiştirecegımde onerir mısın?

Tubeless içine şamyelli kullandım önde,lastği janta geçirmek tam bir işkence oluyor,lastik oturmuyor fazla basınç versen de bir günde iniyor, sıkışmadan sibop kaçırıyor.

Şamyelli için olan janta tubeless lastik takılmaz,lastiğin janta oturması gerekir,bir de hava kaçırmayacak.:wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
innova lastikleri ben de zamanında kullanmıştım. fırtınalı havada yağmur altında ve yağmur sonrası yolda çamur birikintileri varken dahi 80km hızla frenaj denemelerimizde çok başarılıydı.

tavsiye ederim...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Şu an hala satılıyormu bu lastikten :silent: ve nerede bulabiliriz:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst